تیم فوتبال زنان بارسلونا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا کنار گذاشته شد.

تیم فوتبال زنان بارسلونا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا کنار گذاشته شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال زنان بارسلونا با وجود برتری ۹ بر صفر مقابل اوساسونا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا نقره‌داغ و از این مسابقات کنار گذاشته شد. باشگاه اوساسونا پس از شکست سنگین اخیر تیم زنان خود مقابل بارسلونا به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعتراض کرد و مدعی شد که گیس فریرا بازیکن ۲۴ ساله بارسلونا مجاز به بازی کردن در دیدار دو تیم نبوده چون او فصل گذشته زمانی که عضو تیم مادرید سی‌اف‌اف بود، در آخرین بازی خود برای این تیم در همین رقابت‌ها کارت قرمز گرفته بوده و برای همین باید یک جلسه محرومیت خود در جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا را سپری می‌کرد که در واقع در همین بازی با اوساسونا باید این محرومیت را سپری می‌کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا هم پس از بررسی ادعا و اعتراض باشگاه اوساسونا اعلام کرد، تیم زنان اوساسونا به جای بارسلونا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا خواهد شد و باشگاه بارسلونا را هم ۱۰۰۱ یورو جریمه کرد. باشگاه بارسلونا ۱۰ روز فرصت دارد تا به حکم صادره اعتراض کند. تیم زنان سویا هم به دلیل مشابه و با وجود برتری یک بر صفر مقابل ویارئال از دور رقابت‌های جام حذفی فوتبال زنان کنار گذاشته شد.

تیم زنان بارسلونا یکشنبه شب بود که در دیدار سوپرجام فوتبال زنان اسپانیا با نتیجه ۳ بر صفر سوسیه‌داد را شکست داد و قهرمانی را از آن خود کند. پس از این دیدار اما هجمه‌هایی علیه مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا به راه افتاد که چرا در مراسم اهدای مدال بازیکنان شرکت نکردند و بازیکنان مجبور شدند خود مدال‌های قهرمانی را بردارند و به گردن‌شان بیاویزند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )