هافبک هجومی تیم فوتبال چلسی آینده‌ای در این تیم ندارد و احتمالاً به زودی از جمع آبی‌پوشان لندن جدا خواهد شد.

هافبک هجومی تیم فوتبال چلسی آینده‌ای در این تیم ندارد و احتمالاً به زودی از جمع آبی‌پوشان لندن جدا خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هر چه می‌گذرد از دقایق حضور کریستین پولیشیچ در ترکیب چلسی کاسته می‌شود و همه چیز به سمتی می‌رود که نشان می‌دهد رفتن او در پنجره نقل و انتقالات بعدی قطعی است اما حتی این احتمال وجود دارد که او در بازار فعلی جابجا شود. مقصد پولشیچ فعلاً مشخص نیست اما او مشتریان کمی ندارد. روز گذشته (دوشنبه) منابع نزدیک به بازیکن آمریکایی اعلام کردند که هیئت رئیسه باشگاه میلان مذاکرات‌شان را برای خرید ملی‌پوش آمریکایی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت، آغاز کرده‌اند.

در همین حال رسانه‌های بریتانیایی اعلام کرده‌اند که گراهام پاتر سرمربی تیم فوتبال چلسی اعتقادی به پولیشیچ ندارد و به همین دلیل هم او امیدی به بازگشت به ترکیب اصلی ندارد. علاوه بر این با ورود بازیکنانی مانند مودریک که در اولین بازی‌اش هم خوش درخشید و ژوائو فلیکس، بسیار بعید است که دیگر فرصتی به پولیشیچ برسد.

طبق گزارش سایت کالچومرکاتوی ایتالیا؛ مذاکرات میان دو باشگاه چلسی و میلان در هفته جاری آغاز شده است که البته فقط در مورد پولیشیچ نیست و طرفین درباره امکان انتقال دیگر بازیکن چلسی، روبن لوفتوس چیک به میلان هم صحبت‌هایی خواهند داشت که البته مورد دوم کمی پیچیده‌تر به نظر می‌رسد.

«کاپیتان آمِریکا» اما مشتریان دیگری هم دارد که اگر مذاکراتش به میلان به بن‌بست خورد به آنها ملحق شود. منچستریونایتد، آرسنال و نیوکاسل سه تیم لیگ برتری هستند که برای جذب ستاره سابق بوروسیا دورتموند ابراز تمایل کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.