سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد تیمش مقابل تیم دسته ششمی پی‌دِگسل در جام حذفی فرانسه ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد تیمش مقابل تیم دسته ششمی پی‌دِگسل در جام حذفی فرانسه ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستوف گالتیه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه موفق شد میزبانش یعنی تیم دسته ششمی پی‌دِگسل را با نتیجه ۷ بر صفر در هم بکوبد و راهی دور بعد رقابت‌ها شد، پس از این دیدار گفت: جو فوق العاده‌ای بر ورزشگاه حاکم بود، تیم خوبی مقابل ما قرار گرفت، تیمی که بازی واقعاً باکیفیتی از خود ارائه کرد و هم از نظر دفاعی و هم در حرکات هجومی برای ما مشکلاتی ایجاد کرد.

وی افزود: واقعاً می‌خواستم به حریف‌مان و این رقابت احترام بگذاریم. تصمیم گرفتم به احترام حریف‌مان و تمامی هوادارانی که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده بودند، یک تیم بسیار رقابتی را به زمین بفرستم تا هواداران بتوانند تیم ما را با نیمار و کیلیان ببینند. تیم ما در این بازی بسیار رقابتی بود. شروع بازی کمی سخت بود اما وقتی گل های اول و دوم را به ثمر رساندیم، کار را برای حریف‌مان سخت کردیم اما جو ورزشگاه فوق‌العاده بود.

سرمربی فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن در پایان درباره رویارویی با المپیک مارسی در مرحله بعد این رقابت‌ها اظهار داشت: وقتی پاری‌سن‌ژرمن هستید، آرزوی قهرمانی در این رقابت‌ها را دارید. سال گذشته پاری‌سن‌ژرمن جامی نبرد و برای بردن جام باید همه را شکست داد. ما در مرحله یک‌هشتم نهایی باید با مارسی مصاف کنیم، بازی‌ها در آن مقطع از فصل هر سه روز یکبار و بسیار فشرده خواهد بود، اما سعی می‌کنیم وقتی زمان اجرای یک نمایش بزرگ در ورزشگاه ولودروم فرا می‌رسد، آماده آن بازی باشیم.

پاری‌سن‌ژرمن حالا باید خود را آماده بازی یکشنبه هفته آینده با رمس در لوشامپیونه فرانسه کند، رقابت‌هایی که صدرنشین آن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.