دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در صورتی که این تیم در جام حذفی مقابل ون پارس شکست می‌خورد، حتی ممکن بود از قهرمانی لیگ برتر هم دور شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در صورتی که این تیم در جام حذفی مقابل ون پارس شکست می‌خورد، حتی ممکن بود از قهرمانی لیگ برتر هم دور شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند بعد از برتری پرسپولیس مقابل ون پارس در جام حذفی و حضورش در بازی برای ضربات پنالتی اظهار داشت: وظیفه‌ام بود که به تیمم کمک کنم و باید در سخت‌ترین لحظات به تیم کمک کرد. این بازی خیلی نفسگیر بود و خدا را شکر که پیروز شدیم. شکست در این بازی ما را حتی از قهرمانی لیگ هم دور می‌کرد، دیگر چه برسد به جام حذفی. خیلی خوشحالم پیروز شدیم. در بازی بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و تمام تاکتیک‌ها را رو کردند، ولی توپ‌های‌مان به گل نرفت.

وی درباره اینکه بعد از بازی در یحیی‌ گل‌محمدی را در آغوش کشید، یادآور شد: او اولین مربی است که در زندگی شخصی و ورزشی من خیلی تأثیر دارد و همیشه دوست دارم به او کمک کنم.

سنگربان پرسپولیس در مورد گفت‌وگوی خود با دروازه‌بان تیم ون پارس نیز گفت: او به من گفت که بینی من هم مثل بینی تو شکست که به او گفتم بینی من خیلی بزرگتر است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.