مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان خیلی خوب به جدایی لوکادیا واکنش نشان دادند و این مسئله باعث شد شاگردان گل‌محمدی در بازی‌های‌شان منسجم‌تر عمل کنند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان خیلی خوب به جدایی لوکادیا واکنش نشان دادند و این مسئله باعث شد شاگردان گل‌محمدی در بازی‌های‌شان منسجم‌تر عمل کنند. ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: پرسپولیس بازی با نساجی را فوق‌العاده خوب شروع کرد و خیلی سریع هم به گل رسید. نساجی تیم دست و پا بسته‌ای نبود و نتایج خوبی در بازی‌های گذشته گرفته بود، ولی شاگردان گل‌محمدی در بهترین فرم خودشان بودند و اجازه خودنمایی به تیم مطهری ندادند و بلافاصله بعد از اینکه نساجی گل مساوی را زد، سرخپوشان باز هم هجومی بازی کردند و گل‌های بعدی را به ثمر رساندند. نتیجه بازی با نساجی در شرایطی رقم خورد که در ترکیب تیم پرسپولیس حتی یک مهاجم تخصصی هم وجود نداشت.

وی ادامه داد: پیش از بازی با نساجی، رقابت در صدر جدول داغ بود و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی داشتند که این بازی را هم با برد پشت سر بگذارند و نیم‌فصل اول را با صدرنشینی به پایان رسانند. من معتقدم که یحیی در این فصل در پرسپولیس به پختگی کامل رسیده است و می‌تواند سومین قهرمانی‌اش در لیگ را با پرسپولیس جشن بگیرد. گل‌محمدی، مهاجم اصلی تیمش را از دست داده و مهاجم دیگرش هم مصدوم است. با این شرایط هر مربی دیگری جای او بود امکان داشت که تیمش به‌هم بریزد، ولی پرسپولیس بعد از بازی استقلال و پیکان، توانست خودش را پیدا کند و مقابل گل‌گهر و نساجی دو پیروزی مهم را کسب کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پس از رفتن لوکادیا و مصدومیت دیاباته، گل‌محمدی وقتی دید که عبدی و پاکدل هم شرایط خوبی ندارند، تصمیم سخت و بزرگی گرفت، چون قراردادن شش هافبک در ترکیب تیمش خیلی کار ساده‌ای نبود. وقتی بازی با گل‌گهر و نساجی را می‌بینیم، متوجه می‌شویم که پرسپولیس با اتخاذ یک تاکتیک مناسب با شش هافبک عالی کار کرده است و نتیجه‌اش هم صدرنشینی با اقتدار در پایان نیم‌فصل شد. در واقع پرسپولیس خیلی خوب به جدایی لوکادیا واکنش نشان داد و باعث شد این تیم مقابل حریفانش منسجم‌تر بازی کند.

محمدخانی در واکنش به این موضوع که آمادگی بازیکنان پرسپولیس هم کار گل‌محمدی را راحت کرده است، تصریح کرد: وقتی تیم با این امتیاز صدرنشین لیگ در نیم‌فصل می‌شود، نشان می‌دهد که کل تیم خوب کار کرده است. بیرانوند درون دروازه آماده است و دیدیم که در بازی با گل‌گهر تیم را در بازی نگه داشت و یکی از عوامل پیروزی در سیرجان بود. در خط دفاعی هم سرخپوشان عملکرد خوبی داشتند و پرسپولیس یکی از خطوط دفاعی موفق لیگ را تا اینجا داشته است. بازیکنانی مثل ترابی، صادقی، اسماعیلی‌فر هم در بهترین شرایط خود قرار دارند و نقش پررنگی در موفقیت پرسپولیس در نیم‌فصل اول داشته‌اند. تنها دغدغه گل‌محمدی در خط حمله است که در حال حاضر فقط عیسی آل‌کثیر به تیم اضافه شده است، البته چون این بازیکن با مصدومیت سختی مواجه شده بود نیاز به زمان دارد تا به آمادگی صد درصد برسد، ولی به عقیده من باید یک بازیکن دیگر هم به خط حمله اضافه شود.

وی در پایان درباره عملکرد خوب محمد عمری در بازی‌های اخیر پرسپولیس خاطرنشان کرد: عمری یک بازیکن جوان و بااستعداد است و در همین بازی‌های کمی که برای پرسپولیس انجام داده نشان داده که چه بازیکن باکیفیتی است. او باید به همین مسیر ادامه دهد و بدون حاشیه، خوب تمرین کند. قطعاً در بازی‌های آینده کار او سخت‌تر خواهد بود، چون حریفان با شناخت از بازیش بیشتر روی او متمرکز می‌شوند. عمری می‌تواند با ادامه همین روند به تیم ملی هم برسد، چون هم بازیکن آینده‌داری است. او اگر می‌خواهد موفقیتش تداوم داشته باشد، فقط باید روی فوتبالش تمرکز و از حاشیه‌های فوتبال پرهیز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.