سرمربی تیم ملی فوتبال هلند ناراحتی خود را از دو پنالتی هدر رفته تیمش در دیدار با آرژانتین نشان داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند ناراحتی خود را از دو پنالتی هدر رفته تیمش در دیدار با آرژانتین نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس فن‌خال پس از حذف تیم ملی هلند از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با شکست مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی اظهار داشت: ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر از آرژانتین عقب افتادیم که یک گل حریف به‌خاطر پنالتی مشکوک آنها بود. بازی خوبی ارائه کردیم. به‌عنوان یک مربی می‌خواهم همه چیز را در کنترل داشته باشم و به بازیکنانم گفته بودم که در طول سال، در تمرین تیم‌های باشگاهی خود پنالتی تمرین کنند.

وی با اشاره به اهمیتی که برای ضربات پنالتی قائل بود، تصریح کرد: بازیکنان ما این تمرینات را انجام دادند و اولین پنالتی‌ها را از دست دادند. این خیلی تلخ است. شما می‌توانید یک پنالتی را از دست بدهید، اما نه دو ضربه را. اتفاقات خوب زیادی برای ما رخ داد و می‌خواستیم با تمرین روی پنالتی، به امتیاز خوبی دست یابیم. با این حال برای دومین مرتبه در دورانی که سرمربی هلند هستم، در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند با انتقاد از اعلام پنالتی به سود آرژانتین در دقیقه ۷۲ گفت: من می‌خواهم این تصویر را دوباره از تلویزیون تماشا کنم و دلیل اعلام آن پنالتی را بدانم. بازیکنان حریف زمان زیادی تلف کردند و قضاوت داور را دوست نداشتم. البته داور را دلیل حذف خودمان نمی‌دانم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )