باشگاه یوونتوس در پی تحولات صورت گرفته در کادر مدیریتی‌اش برای برگرداندن مدیراجرایی سابقش از اینتر وسوسه شده است.

باشگاه یوونتوس در پی تحولات صورت گرفته در کادر مدیریتی‌اش برای برگرداندن مدیراجرایی سابقش از اینتر وسوسه شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه رپوبلیکا مدعی شد که باشگاه یوونتوس پس از استعفای دسته‌جمعی اعضای هیئت مدیره‌اش، وسوسه شده است که جوزپه ماروتا را به تورین برگرداند و با او عملیات بازسازی کادر مدیریتی بانوی پیر را آغاز کند.

مدیران یوونتوس هفته گذشته در پی اتهاماتی که به آنها در خصوص سند‌سازی و پنهان‌کاری درباره ارقام واقعی قراردادهای بازیکنان‌شان نسبت داده شد، استعفا کردند و حالا سهامداران بانوی پیر قصد دارد مردی که یکی از عوامل اوج‌گیری آنها پس از رسوایی کالچوپولی بود را به تورین برگردانند.

ماروتای ۶۵ ساله در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ مدیراجرایی یوونتوس بود و به آندره‌آ آنیلی رئیس پیشین این باشگاه برای برگرداندن بیانکونری به قله کالچو کمک کرد. با بروز یکسری اختلافات میان ماروتا و آنیلی و دیگر مدیران باشگاه، ماروتا چهار سال پیش تصمیم گرفت به همکاری‌اش با راه‌راه‌پوشان تورین پایان دهد و در همان سمت به باشگاه اینتر خدمت کند و دقیقاً از همان زمان اوضاع باشگاه یوونتوس رو به افول رفت تا مشخص شود که ماروتا برای این باشگاه چه مهره مهمی است.

طبق گزارش رپوبلیکا، یوونتوس بازگشت ماروتا را یکی از راه‌های جبران ناکامی‌های اخیر در حوزه مالی و ورزشی می‌داند هر چند که هنوز هیچ تماسی از سوی این باشگاه با ماروتا صورت نگرفته و این در حالیست که ماروتا تا سال ۲۰۲۵ با اینتر قرارداد دارد.

نشریه ایتالیایی نوشته است که با شرایط موجود باشگاه یوونتوس، ماروتا نسبت به بازگشت به تورین بی‌میل نخواهد بود که یکی از دلایل آن رابطه کاری قوی او با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم است. ماروتا در دوره هشت ساله کاری‌اش در کنار بانوی پیر، قراردادهای مهم و موفقی منعقد کرد که جذب آندره‌آ پیرلو و پل پوگبا به عنوان بازیکن آزاد جزو آنها بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.