سرمربی تیم ملی پرتغال از عملکرد مردانش در شب صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر تمجید کرد و درباره نیمکت‌نشینی رونالدو توضیح داد.

سرمربی تیم ملی پرتغال از عملکرد مردانش در شب صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر تمجید کرد و درباره نیمکت‌نشینی رونالدو توضیح داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو سانتوس پس از پیروزی ۶ بر یک پرتغال برابر سوئیس در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ که این تیم را در مرحله یک چهارم نهایی برابر مراکش قرار می‌دهد، به شبکه RTP پرتغال گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما بی‌عیب و نقص نبودیم. رویکرد و تمرکز بازیکنان در تمام دقایق بازی خوب بود. در کل بازی فوق‌العاده‌ای بود و بابت آن باید به بازیکنانم تبریک بگویم اما مهم است که در این باد این پیروزی نخوابیم و حواس‌مان به دیدار بعدی باشد چون که چهار روز دیگر یک بازی مهم داریم.

وی درباره نیمکت‌نشین کردن کریستیانو رونالدو - که در دقیقه ۷۳ به جای ژوائو فلیکس به میدان رفت - و قرار دادن گونسالو راموس به جای او در ترکیب اصلی، اظهار داشت: قبلاً درباره این موضوع توضیح داده‌ام. پس دوباره توضیح نمی‌دهم. رونالدو و راموس بازیکنانی متفاوت هستند. من و رونالدو هیچ مشکلی با هم نداریم و سال‌هاست که با هم دوست هستیم. چیزهای دیگری که گفته می‌شود برای‌مان اهمیتی ندارند. نیمکت‌نشینی رونالدو موضوعی کاملاً حل شده است و او نمادی از یک کاپیتان موفق به شمار می‌رود.

سرمربی پرتغال درباره حریف بعدی تیمش که اسپانیا را در راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی ناکام گذاشت، تأکید کرد: پیروزی مراکش مقابل اسپانیا مرا غافلگیر نکرد. الان چه دلیلی دارد که درباره اسپانیا صحبت کنیم؟ حریف بعدی‌مان مراکش است و چیزی که من از این تیم به یاد دارم، سختی‌های مصاف قبلی‌مان در جام جهانی ۲۰۱۸ است. (بازی دو تیم در آن سال با تک گل کریستیانو رونالدو به سود پرتغال خاتمه یافت).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.