مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی تصمیم درستی نیست.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی تصمیم درستی نیست. غفور جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر احتمال ماندن کی‌روش در تیم ملی اظهار داشت: من فکر می‌کنم کی‌روش در زمان مناسبی هدایت تیم ملی را برعهده نگرفت و نظر خیلی‌ها این بود که ایران با هدایت اسکوچیچ به جام جهانی برود، چون او نتایج خوبی گرفته بود. از قبل هم مشخص بود که اگر کی‌روش در جام جهانی نتیجه نگیرد، خودش یا طرفدارانش این موضوع را عنوان کنند که فرصت زیادی در اختیار نداشته است و در نهایت هم دیدیم که ایران عملکرد خوبی در قطر نداشت.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: ما با بازیکنان دوره قبل به جام جهانی رفتیم و تیم ملی مسن‌تر شده بود و نتیجه‌اش را هم دیدیم که منفی بود. متأسفانه الان شرایط طوری شده که بازیکنان جوان و بااستعداد لیگ برتر انگیزه‌ای برای حضور در تیم ملی ندارند و امیدشان را از دست داده‌اند، چون در تیم ملی بیشتر لژیونرها بازی می‌کنند. این اصلاً درست نیست که ما بخواهیم انگیزه بازیکنان جوان و مستعد لیگ برتر را از بین برده و فقط به لژیونرها بازی بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون باید کی‌روش را حفظ کند یا تصمیمی دیگر بگیرد، گفت: من معتقدم این مربی اشباع شده است و ما باید سرمربی را تغییر بدهیم و از طرفی دنبال جوان کردن تیم ملی باشیم. مطمئناً اگر از بازیکنان جوان لیگ برتر بیشتر استفاده کنیم می‌توانیم به موفقیت برسیم. فکر می‌کنم تمدید قرارداد کی‌روش تصمیم درستی نیست و فدراسیون باید یک گزینه مناسب را انتخاب کند. ما با این مربی در سه جام جهانی و دو جام ملت‌ها حاضر بودیم، ولی باید قبول کرد موفقیت خاصی به دست نیاوردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )