بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، هیچ کشوری به اندازه ایران به کارلوس کی‌روش فرصت نداده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، هیچ کشوری به اندازه ایران به کارلوس کی‌روش فرصت نداده است. فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ و حذف از مرحله گروهی گفت: ما در مجموع عملکرد خوبی نداشتیم و فقط در بازی با ولز پیروز شدیم که فکر می‌کنم آنها تیم چندان پرقدرتی نبودند. متأسفانه در دیدار برابر انگلیس به بدترین شکل ممکن شکست خوردیم و این باخت باعث شد تا حتی از لحاظ گل خورده هم جزو بدترین تیم‌های جام باشیم. در بازی با آمریکا هم نتوانستیم حتی یک امتیاز بگیریم و صعود کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خیلی‌ها این انتظار را داشتند که حداقل برابر آمریکا یک مساوی بگیریم، اما در نهایت شکست خوردیم. ما در حالی حذف شدیم که فقط یک امتیاز می‌خواستیم، اما متأسفانه نتوانستیم به هدف‌مان برسیم و در نهایت به شکلی تلخ از جام کنار رفتیم. ما برابر آمریکا تدافعی بازی کردیم که این درست نبود. ما اگر شجاعانه بازی می‌کردیم نتیجه می‌گرفتیم. هیچکس تصور نمی‌کرد در روز آخر نتوانیم از آمریکا یک مساوی بگیریم، ولی متأسفانه شکست خوردیم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون باید کارلوس کی‌روش را حفظ کند، تصریح کرد: ما در سه جام جهانی با این مربی حاضر شدیم، ولی در هر سه دوره از گروه‌مان صعود نکردیم. کی‌روش در دو جام ملت‌ها هم هدایت تیم ایران را برعهده داشت، ولی در این مسابقات هم قهرمان نشدیم. فکر نمی‌کنم هیچ کشوری حاضر می‌شد اینقدر به یک مربی مهلت بدهد، ولی ما این فرصت را به کی‌روش دادیم.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطر نشان کرد: اینکه مربی بعدی تیم ملی چه کسی باشد به تصمیم مسئولان فدراسیون مربوط می‌شود و من نمی‌توانم اظهارنظر خاصی داشته باشم. فقط امیدوارم این بار یک تصمیم درست گرفته شود تا تیم ملی ما روی نوار موفقیت قرار بگیرد. از طرفی امیدوارم برای آینده یک برنامه‌ریزی درست داشته باشیم تا مثل ژاپن، کره و استرالیا پیشرفت کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )