روزنامه «کیهان»، وابسته به «علی خامنه‌ای»، امروز ابراز امیدواری کرده است که «کارلوس کی‌روش» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال در سمت خود باقی بماند.

کیهان در یادداشت خود، از نقش داشتن اعضای هیات رییسه در تصمیم‌گیری برای «مهدی تاج»، رییس امنیتی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در مورد تمدید یا عدم تمدید قرارداد این مربی پرتغالی، ابراز ناراحتی کرده است.

پس از افشای اسنادی از بولتن‌های محرمانه خبرگزاری «فارس» که توسط گروه «بلک ریوارد» منتشر شده بود، مشخص شد نهادهای امنیتی از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال، به عنوان «مهره هماهنگ با نظام» یاد کرده بودند. همچنین در اسنادی دیگر نیز فاش شده است که مهدی تاج از سوی سپاه پاسداران برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود.

روزنامه کیهان نوشته است: «اعضای هیات رییسه این بار تصمیم‌گیری در مورد سرمربی تیم ملی را به مهدی تاج واگذار نکرده‌اند و رییس‌ فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش باید مصوبه اعضای هیات‌ رییسه را داشته باشد. امید می‌رود پای دلالان و فرصت‌طلبان در میان نباشد.»

کارلوس کی‌روش در حالی حمایت روزنامه کیهان به عنوان یکی از تندروترین رسانه‌های اصولگرا و منتقدین همیشگی مربیان خارجی را همراه خود دارد که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیمش مقابل انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورد و مقابل آمریکا برای نخستین‌بار در تاریخ مغلوب شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )