جام جهانی قطر - بازیکن پیشین تیم ملی برزیل مهاجم لهستانی بارسلونا را با لیونل مسی و کیلیان امباپه مقایسه کرد.

جام جهانی قطر - بازیکن پیشین تیم ملی برزیل مهاجم لهستانی بارسلونا را با لیونل مسی و کیلیان امباپه مقایسه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RMC Sport؛ جونینیو با اشاره به شکست لهستان برابر فرانسه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر که در واقع تقابل لواندوفسکی و امباپه بود، گفت: شما نمی‌توانید لواندوفسکی را با سایر بازیکنان بزرگ فوتبال جهان مقایسه کنید. سطح او از مسی و امباپه پایین‌تر است. بازی لواندوفسکی در تیم ملی لهستان؟ تقریباٌ او هیچ کاری نکرد! مسی از ابتدا آرژانتین را به تنهایی هدایت می‌کند.

بازیکن پیشین برزیل افزود: امباپه بیشترین تأثیر را روی من گذاشت. او به لطف توانمندی فیزیکی‌اش تفاوت ایجاد می‌کند. نخستین گلی که به لهستان زد همه فکر می‌کردند به گوشه دورتری خواهد زد اما بدنش را چرخاند و دیدید چه قدرت باورنکردنی دارد. آفرین به تیم فرانسه.

روبرت لواندوفسکی در چهار بازی تیم ملی فوتبال لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ دو گل زد. فرانسه و آرژانتین با درخشش امباپه و مسی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند. مهاجم فرانسوی در ۴ بازی ۵ گل به ثمر رساند و لیونل مسی ۳ گل در ۴ زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.