جام جهانی قطر - سرمربی برجسته فوتبال روسیه از حذف لهستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ توسط فرانسوی‌ها ابراز خوشحالی کرد.

جام جهانی قطر - سرمربی برجسته فوتبال روسیه از حذف لهستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ توسط فرانسوی‌ها ابراز خوشحالی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال لهستان شب گذشته با نتیجه ۳ بر یک از فرانسه شکست خورد و از ادامه مسیرش در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر بازماند.

ایگور شالیموف، سرمربی پیشین تیم‌های کراسنودار و اورال به شبکه MATCH TV روسیه گفت: لهستانی‌ها نخستین شرورانی هستند که از بازی با روسیه (در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در اروپا) خودداری کردند. نخستین اتفاق پس از آن چه بود. بازی‌های ما را به زمین بی‌طرف منتقل کردند. سپس لهستانی‌ها گفتند با روسیه بازی نمی‌کنند. بعد از آنها جمهوری چک و سوئد هم از لهستانی‌ها پیروی کردند و آشفتگی‌ها شروع شد. فیفا و یوفا را در شرایطی قرار دادند که هیچ کاری نمی‌توانست بکند. بنابراین لهستانی‌ها به خانه بروید! شکست ۳ بر یک نتیجه خوبی است! من حتی نمی‌خواستم لهستان از گروهش صعود کند. نباید چنین رفتاری را در قبال روسیه از خود نشان می‌دادید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )