سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری در واکنش به استعفای گروهی غیرمنتظره تمام مدیران باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی، پاول ندود و مائوریتزیو آریوابنه در پی افشای پنهان‌کاری باشگاه در مورد ارقام واقعی خرید بازیکنانش طی سه چهار سال اخیر، از جان الکان مدیر اجرایی هلدینگ اکسور به عنوان مالک باشگاه یوونتوس به خاطر حمایتش از این مربی ایتالیایی تشکر کرد و گفت: همیشه دیدن صمیمیت و حمایت سهامداران احساس مثبتی در من ایجاد کرده است و به همین دلیل الان هم از جان الکان به خاطر حرف‌هایش تشکر می‌کنم. در این سال‌های که با شور و اشتیاق کار کردیم و پیروزی‌‌هایی به دست آوردیم، من همیشه توانستم روی حمایت آندره‌آ آنیلی حساب کند. من با او رابطه خوبی برقرار کردیم و این رابطه با پایان ریاست او تمام نخواهد شد. آندره‌آ و جان الکان در دنیای یوونتوس شخصیت‌هایی برجسته‌ای هستند. به هر حال ما باید روی کار روزانه‌مان در زمین بازی تمرکز کنیم. وظیفه ما این است که در زمین بازی نتیجه بگیریم.

به دنبال استعفای مدیران باشگاه یوونتوس، جان الکان تأیید کرد که آلگری سرمربی بیانکونری می‌ماند هرچند چیزی درباره احتمال برکناری او در پایان فصل نگفت. بیانکونری به خاطر متهم بودن مدیران مستعفی‌اش به سندسازی در شرایط بسیار سختی قرار دارد و ممکن است با مجازاتی سنگین روبرو شود که این می‌تواند از جریمه نقدی سنگین تا حتی سقوط به دسته دوم همراه باشد. اتحادیه فوتبال ایتالیا تصمیم گرفته که تحقیقاتی را درباره اتهامات نسبت داده شده به یوونتوس آغاز کند که این شامل پرداخت حقوق‌های نجومی به بازیکنان به صورت مخفیانه در روزهای شیوه بیماری کرونا در ایتالیا می‌شود. پیش از این هم بانوی پیر به خاطر اعلام قیمت‌های غیرواقعی برای خرید‌هایش به منظور تراز کردن دخل و خرجش در مظان اتهام قرار داشت.

طبق ماده ۳۱ اساسنامه عدالت ورزشی فدراسیون فوتبال ایتالیا، جعل و سندسازی در مورد اسناد مدیریتی مستوجب مجازات خواهد بود که دامنه این مجازات تا سقوط به دسته دوم می‌تواند سنگین باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.