هافبک پیشین تیم‌های استقلال و سپاهان تأکید کرد، حریف سه‌شنبه‌شب تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ نسبت به ولز تیم باکیفیت‌تری است.

هافبک پیشین تیم‌های استقلال و سپاهان تأکید کرد، حریف سه‌شنبه‌شب تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ نسبت به ولز تیم باکیفیت‌تری است. احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیم ملی برابر ولز و امیدوار شدن ملی‌پوشان برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی قطر گفت: بازی با انگلیس شرایط خاصی داشت و متأسفانه برخی تغییرات در ترکیب ثابت باعث شد شکست تلخی بخوریم، اما در بازی با ولز شرایط تغییر کرد و تغییر در ترکیب و سیستم تیم ملی، نقش مهمی در گرفتن سه امتیاز بازی داشت، قطعاً این برد شرایط روحی و روانی بازیکنان را تغییر داد و آنها برای بازی با آمریکا انگیزه زیادی خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به تعویض‌هایی که کی‌روش در بازی با ولز انجام داد، تأکید کرد: ما بازیکنان باکیفیتی داریم و دست کی‌روش هم در این زمینه باز است. در نیمکت تیم ملی با در نظر گرفتن ۱۱ بازیکن اصلی، همیشه نفرات توانمندی حضور دارند و دیدیم که بازیکنان تعویضی چگونه توانستند در بازی با ولز نمایش خوبی داشته باشند، البته تیم ما با خروج نفراتی مثل آزمون و نوراللهی کمی اُفت کرد، اما در ادامه اخراج گلر حریف به تیم ملی کمک کرد تا در دقایق آخر تهاجمی‌تر بازی کند.

جمشیدیان راجع به بازی بعدی تیم ملی برابر آمریکا تصریح کرد: این یک بازی متفاوت است و آخرین بازی مرحله گروهی محسوب می‌شود. قطعاً تقابل با آمریکا حساسیت‌های خاص خودش را دارد و تیم ملی نباید در این بازی وارد مسائل حاشیه‌ای شود. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که می‌توانند نتیجه موردنظر را برای تیم ملی رقم بزنند، اما بازی آسانی در پیش نداریم. آمریکا نسبت به ولز تیم باکیفیت‌تری است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد، اما ما می‌توانیم با عبور از این تیم به مرحله گروهی برسیم.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ساعت ۲۲:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه الثمامه به مصاف آمریکا خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.