تیم فوتسال پالما با کسب دومین پیروزی متوالی در مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا، با حضور بازیکنان ایرانی خود به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی‌های گروه B فوتسال قهرمانی اروپا (مرحله الیت) شب گذشته در جزیر مایورکا و به میزبانی تیم پالما ادامه یافت.

در یکی از بازی‌های این گروه، تیم پالما موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر صفر تیم پیاست لهستان را شکست بدهد. پالما که چهارشنبه شب برابر دوبووچ اسلوونی با نتیجه ۸ بر ۲ پیروز شده بود، با کسب دومین برد متوالی، صعودش به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد.

این صعود برای پالما تاریخی و بی سابقه بود. این تیم که نخستین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند، در همین فصل اول صعود به مرحله نهایی را رقم زد و در جمع چهار تیم برتر قاره اروپا قرار گرفت.

در بازی با پیاست، حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ملی پوش ایرانی پالما هم در زمین حضور داشتند. این دو بازیکن هرچند بر خلاف بازی اول موفق به گلزنی نشدند اما در برد تیمشان تاثیرگذار بودند و عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند.

پالما با این برد ۶ امتیازی شد و به عنوان نخستین تیم، به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

پالمایی ها شب گذشته بعد از این برد، در هتل محل اقامت خود مشغول جشن و شادی شدند و حتی بازیکنان و مربیان این تیم با شیرجه زدن در استخر، جشن خود را کامل کردند!

پالما در آخرین بازی مرحله الیت که برای آنها تشریفاتی محسوب می‌شود، فردا شنبه به مصاف ویرژمه کرواسی می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.