جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس خبر داد که مهاجم و مدافعش آماده بازی با آمریکا هستند.

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس خبر داد که مهاجم و مدافعش آماده بازی با آمریکا هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برتری ۶ بر ۲ مقابل ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حالا در حالی خود را آماده بازی جمعه شب با آمریکا می‌کند که پیش از این حضور هری کین و هری مگوایر در این بازی در هاله‌ای از ابهام بود، اما گرت ساوت‌گیت اعلام کرد این دو بازیکن آماده همراهی سه‌شیر در بازی فردا هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در خصوص وضعیت مهاجم گلزن تیمش که در بازی با ایران از ناحیه مچ پا آسیب دید، اظهار داشت: وضعیت کین خوب است. او امروز بیشتر به صورت انفرادی کار کرد اما فردا به ترکیب تیم بازخواهد گشت و این اتفاقی خوبی برای این بازی است.

ساوت‌گیت همچنین درباره مدافع میانی‌اش که در بازی با ایران به دلیل بیماری خفیفی که داشت، در دقیقه ۷۰ جای خود را اریک دایر داد، گفت: مگوایر در بازی با ایران احساس بیماری داشت و این روی دید او تأثیر گذشته بود. ما در جریان بازی با ایران نگران ضربه مغزی شدن هری بودیم، اما در نهایت مشکلی نبود و او حالا در وضعیت خوبی است.

تیم‌های انگلیس و آمریکا در دومین بازی خود در گروه B از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (جمعه - به وقت تهران) در ورزشگاه البیت به مصاف هم می‌روند. تیم ملی ایران و ولز نیز دیگر بازی این گروه را از ساعت ۱۳:۳۰ برگزار خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.