جام جهانی قطر - مهاجم تیم ملی فوتبال ولز معتقد است این تیم می‌تواند با تکرار عملکردی که انگلیس مقابل ایران داشت، در بازی روز جمعه به نتیحه برسد.

جام جهانی قطر - مهاجم تیم ملی فوتبال ولز معتقد است این تیم می‌تواند با تکرار عملکردی که انگلیس مقابل ایران داشت، در بازی روز جمعه به نتیحه برسد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیفر مور که در جریان تساوییک - یک دوشنبه شب تیم ملی فوتبال ولز مقابل آمریکا در اولین بازی‌شان در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در آغاز نیمه دوم به جای دنیل جیمز به میدان رفت و به شاگردان راب پیج برای کسب یک امتیاز از این بازی کمک کرد، در آستانه بازی روز جمعه ولز با ایران با اشاره به اشتباهات خط دفاعی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در جریان شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس، گفت: آنها در نبردها هوایی به مشکل خوردند.

وی افزود: شما می‌توانستید برتری انگلیس را در محوطه جریمه ایران ببینید. انگلیسی‌ها خیلی زود در نتیجه پیش افتادند و همان ریتم بازی را بازی تعیین کرد. انگلیس در نیمه اول سه گل به ثمر رساند و خیلی خوب بازی کرد. اگر ما هم بتوانیم عملکردی که انگلیس مقابل ایران داشت را تکرار کنیم، امیدواریم همان نتیجه را بگیریم.

مهاجم تیم ملی ولز همچنین با اشاره به مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی با انگلیس و احتمال غیبتش در بازی روز جمعه با ولز اظهار داشت: اگر ایران دروازه‌بان اولش را از دست بدهد، کار دروازه‌بانی که جای او را در ترکیب می‌گیرد، دشوار خواهد شد. این بدین معناست که آنها باید سازماندهی مجددی روی تیم‌شان داشته باشند و این به سود ما خواهد بود.

تیم‌های ولز و ایران از ساعت ۱۳:۳۰ فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در دومین بازی خود در گروه B به مصاف هم می‌روند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )