سرمربی تیم ملی اسپانیا عملکرد شاگردانش در دیدار با کاستاریکا را استثنائی خواند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا عملکرد شاگردانش در دیدار با کاستاریکا را استثنائی خواند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه پس از پیروزی ۷ بر صفر تیم ملی اسپانیا برابر کاستاریکا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: وقتی شرایط اینگونه پیش می‌رود، فوتبال ورزشی هیجان‌انگیز می‌شود. ما در مدیریت توپ، پرس و استفاده از فرصت‌ها استثنائی بودیم و همه بازیکنان ما خوب بودند.

وی با تمجید از دو بازیکن لاروخا تصریح کرد: می‌دانیم که رودری همه شرایط یک مدافع مرکزی را دارد. او بازیکنی کامل و همه‌کاره است. خیلی خوب است که این همه بازیکن خوب داریم. آسنسیو هم عملکردی دیدنی داشت و در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد. خوشحالم که او چنین شرایطی دارد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درخصوص ترکیبی که برای تیمش در دیدار با آلمان در نظر خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه بازیکنانی مقابل آلمان به میدان می‌روند، اما مطمئناً همه این ۱۱ بازیکن در ترکیب قرار نمی‌گیرند. ما در هفت بازی با یک ترکیب به میدان نمی‌رویم و قطعاً تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد می‌کنم.

انریکه در پاسخ به این پرسش که آیا برتری ۷ بر صفر رضایت کاملش را به دنبال داشته است یا خیر، گفت: با همان فلسفه‌ای بازی کردیم که اسپانیا سال‌ها مطابق آن بازی می‌کرد. هرچیزی که سبب انرژی مثبت باشد، خوب است. با این حال فردا (پنجشنبه) تمرینات خودمان را آغاز می‌کنیم تا آماده دیدار با آلمان شویم. هر کسی که فوتبال را می‌فهمد، می‌داند که آلمان رقیب دشواری خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.