اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اختلافات ستاره سابق رُم و همسر سابقش در پایتخت ایتالیا برگزار شد.

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اختلافات ستاره سابق رُم و همسر سابقش در پایتخت ایتالیا برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی، هافبک پیشین تیم ملی ایتالیا و باشگاه رم روز گذشته (جمعه) در دادگاه حاضر شد تا در خصوص شکایت از همسری سابقش ایلاری بلازی به قاضی توضیحاتی را ارائه کند.

توتی سال ۲۰۰۵ با مجری معروف تلویزیون ایتالیا ازدواج کرد که حاصل آن سه فرزند بود. زندگی مشترک اسطوره رمی‌ها با بلازی امسال پس از متهم شدن بلازی به خیانت، پس از ۱۷ سال به پایان رسید اما نه به خوبی و خوشی، بلکه با کلی جنجال و کشمکش که طی آن هر یک از طرفین دیگری را به انواع و اقسام جرائم متهم کردند.

یکی از اتهاماتی که توتی به همسر سابقش نسبت داده، خارج کردن غیرقانونی برخی از اموال باارزش بازیکن سابق رم از منزل او شامل چند ساعت مچی قیمتی بوده است. در سمت مقابل بلازی نیز مدعی شده است که توتی به او اجازه نداده برخی از لوازم و البسه شخصی‌اش را از منزل مشترک‌شان قبل از جدایی خارج کند. گویا این مسئله از جمله موضوع‌های مورد اختلافی بوده که در دادگاه مطرح شده است.

در اولین جلسه دادگاه توتی و بلازی، ابتدا همسر سابق توتی توضیحات خود را ارائه کرد و پس از او کاپیتان پیشین جالوروسی به همراه وکیلش درباره شکایت خود به قاضی توضیح داد. هیچ‌یک از طرفین در پایان جلسه دادگاه، حاضر نشدند صحبتی با خبرنگاران داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.