پزشک تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد، کاوه رضایی از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیمش را همراهی می‌کند.

پزشک تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد، کاوه رضایی از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیمش را همراهی می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر شهریار خان‌احمدی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه تراکتور، درباره مصدومیت کاوه رضایی، اظهار داشت: آقای کاوه رضایی در تمرینات بر اثر ضربه و پیچ خوردگی مچ پا، دچار آسیب شده است که پس از MRI مشخص شد ایشان با کشیدگی لیگامان‌های دو طرف مچ پا و بون برویس مواجه است.

وی در ادامه افزود: اقدامات درمانی و فیزیوتراپی روزانه در دو نوبت، از همان روز اول در دستور کار قرار گرفت و خدا را شکر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند بهبود این بازیکن حاصل شده است.

خان‌احمدی با بیان اینکه کاوه رضایی هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله دارد، گفت: این بازیکن با جدیت روند درمان را طی می‌کند، ولی حضورش در بازی پرفشار می‌تواند منجر به تشدید مصدومیت و یا مصدومیت جدید شود. از این رو این بازیکن همچنان با کادر پزشکی کار می‌کند و طبق برنامه‌ریزی، از بازی هفته نهم در اختیار کادر فنی قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.