سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ابراز رضایت کرد و گفت به مهاجمان تیم خود امیدوار است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ابراز رضایت کرد و گفت به مهاجمان تیم خود امیدوار است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی پُرجنب و جوشی بود و دو تیم برای پیروزی به این مسابقه آمده بودند. آنها موقعیت‌های خوبی داشتند؛ آلومینیوم یک پنالتی و ما فرصت تک به تک راحتی را از دست دادیم. موقعیت‌های دیگری هم رخ داد و فکر می‌کنم این مسابقه در این فوتبال بازی خوبی بود. بازیکنان انرژی خوبی در زمین گذاشتند و هر تیمی از فرصت‌ها استفاده می‌کرد، پیروز می‌شد.

«می‌دانستیم ممکن است بازیکنان تیم خوب اراک در نیمه دوم، از لحاظ بدنی کم بیاورند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: چند بازیکنان ما در نیمه اول شرایط خوبی نداشتند که بهتر شدند و قوی‌تر بازی کردند. آلومینیوم تیم خوبی بود و بد بازی نکرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره کار سخت خودروسازان برای گشودن دروازه رقبا بیان کرد: اکنون هفته هشتم است؛ کدام تیم خیلی راحت گل می‌زند؟ زود است در این باره قضاوت کنیم. مهاجمان ما خوب هستند و به آنها امیدوار هستم. به نظرم گل نزدن، مشکل فوتبال ماست.

حسینی با اشاره به اقدام حسین زمانی در پایان دو نیمه مسابقه گفت: در پایان نیمه اول می‌خواستیم کرنر بزنیم که داور سوت پایان نیمه را زد. در اواخر نیمه دوم هم یک اوت نزدیک به محوطه جریمه آلومینیوم داشتیم که داور باز هم سوت زد. این موضوع برای من جالب بود و از او در این باره پرسیدیم که گفت وقت تمام شده بود.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید شرزود تمیروف از تعویض خود ناراحت شد، خاطرنشان کرد: حواسم به این موضوع نبود، اما ایرادی ندارد. بازیکن دوست دارد بازی کند، اما این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.