تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند، به فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راه یافت و حریف ژاپن در دیدار نهایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفت که این مسابقه با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران ‏‬به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن «سعد العبدالله» کویت برگزار شد، حسین طیبی (۱)، محمدحسین درخشانی (۲۲ و ۲۸) و مسلم اولادقباد (۲۴ و ۲۷) برای ایران گلزنی کردند تا ملی پوشان کشورمان راهی دیدار فینال بشوند.

ایران نیمه اول این بازی را با یک گل به پیروزی رسید اما در نیمه دوم با درخشش اولادقباد و درخشانی توانست چهار گل دیگر وارد دروازه تایلند کند.

تقابل با ژاپن در فینال

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیم‌های ژاپن و ازبکستان با هم دیدار کردند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود ژاپن تمام شد.

به این ترتیب تیم‌های ایران و ژاپن ‏‬در دیدار فینال که از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه آینده برگزار می‌شود، به مصاف هم می‌روند. ازبکستان و تایلند ‏‬هم برگزار کننده دیدار رده بندی (ساعت ۱۷:۳۰ شنبه) هستند.

نتایج تیم ملی ایران تا فینال

شاگردان وحید شمسایی در مرحله گروهی این دوره از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ابتدا اندونزی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دادند و سپس چین تایپه را با نتیجه ۱۰ بر ۱ از پیش رو برداشتند. لبنان آخرین حریف مرحله گروهی بود که ایران با نتیجه ۹ بر صفر آن را در هم کوبید.

تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویتنام رفت و پیروزی‌های پرگل در این مرحله هم ادامه یافت. ملی پوشان کشورمان در این دیدار ۸ بر ۱ ویتنام را شکست دادند.

حسین طیبی در آستانه کسب عنوان آقای گلی

حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دیدار با تایلند هم موفق به گلزنی شد. به این ترتیب تعداد گل‌های ملی پوش ایران به ۱۰ گل افزایش یافت تا با فاصله ۴ گله نسبت به سعید احمدعباسی دیگر بازیکن ایران در آستانه آقای گلی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.