شاگردان یولیان ناگلسمان در بازی امشب می‌توانند رکورد جدیدی را از خود برجای بگذارند.

شاگردان یولیان ناگلسمان در بازی امشب می‌توانند رکورد جدیدی را از خود برجای بگذارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از غلبه بر تیم‌های اینتر و بارسلونا در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (سه‌شنبه - به وقت تهران) در سومین بازی خود در این چارچوب در حالی به مصاف ویکتوریا پلژن جمهوری چک می‌رود که در صورت شکست نخوردن در این بازی رکورد خاصی را از خود برجای خواهد گذاشت.

بایرن در صورتی که در بازی امشب شکست نخورد، تبدیل به اولین تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد که در ۳۱ بازی متوالی در مرحله گروهی نباخته است و رکورد شکست‌ناپذیری رئال مادرید در ۳۰ بازی متوالی مرحله گروهی لیگ قهرمانان را خواهد شکست.

باشگاه بایرن مونیخ همچنین به مناسبت پنجاهمین سالگرد ساخت ورزشگاه المپیک اشتادیون، از پیراهن خاصی به همین مناسبت رونمایی می‌کند، پیراهنی که این ماه از طریق فروشگاه‌ها در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

این ورزشگاه ۷۷ هزار نفری در سال ۱۹۷۲ در شمال شهر مونیخ ساخته شد و تیم بایرن مونیخ تا سال ۲۰۰۶ که ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برای مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ ساخته شد، در این ورزشگاه بازی‌هایش را برگزار می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.