مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور تبریز ابراز امیدواری کرد، دروازه‌بان این تیم به تیم ملی برگردد.

مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور تبریز ابراز امیدواری کرد، دروازه‌بان این تیم به تیم ملی برگردد. ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم هر دو تیم دنبال یک فوتبال تهاجمی بودند و ما بازی خوبی انجام دادیم. خدا را شکر می‌کنم که مزد زحمات و تمرینات سختی را که انجام داده بودیم، گرفتیم و سه امتیازی مهم در تهران به دست آوردیم.

وی در مورد پنالتی بحث‌برانگیزی که برای پرسپولیس گرفته شد، تصریح کرد: همه کارشناسان گفتند که آن صحنه پنالتی نبود و اشتباهی که آقای بنیادی‌فرد مرتکب شد، بسیار عجیب بود. با این حال خوشحالم که پنالتی پرسپولیسی‌ها گل نشد و ما در نهایت به حق‌مان رسیدیم.

رزاق‌پور با تمجید از عملکرد محمد‌رضا اخباری خاطرنشان کرد: خدا را شکر که در لحظاتی حساس اخباری پنالتی ترابی را گرفت و نقش مهمی در برد تراکتور داشت. اخباری در این چند سال عملکرد خوبی داشته است و امیدوارم دوباره به تیم ملی برگردد.

مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان تصریح کرد: با اینکه روز بازی به تهران رسیدیم، ولی تمرکز خوبی در بازی داشتیم و برابر تیم خوب پرسپولیس فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.