دو بازیکن شاخص فعال در لیگ برتر انگلیس از فوتبال خداحافظی کردند.

دو بازیکن شاخص فعال در لیگ برتر انگلیس از فوتبال خداحافظی کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان اوبی میکل هافبک پیشین تیم چلسی که در سال ۲۰۱۲ همراه با آبی‌های لندن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت، در سن ۳۵ سالگی از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

این بازیکن که ۱۱ سال از دوران فوتبالی ۱۸ ساله خود را در چلسی گذراند و دو بار جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را هم بالای سر برد، این موضوع را در صفحه شخصی خود اعلام کرد.

هافبک پیشین تیم ملی نیجریه که سابقه بازی در میدلزبورو و استوک‌سیتی را نیز در کارنامه دارد، فوتبال خود را در تیم الکویت به پایان رساند.

همچنین فابین دلف، بازیکن تیم ملی انگلیس نیز متن مشابهی در صفحه شخصی خود منتشر و اعلام کرد که کفش‌هایش را در سن ۳۲ سالگی آویخته است. دلف در تیم‌های اورتون، استون ویلا، منچسترسیتی و لیدزیونایتد به میدان رفته و ۲۰ بار پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن کرده است.

او در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در میان بازیکنان سه‌شیر قرار داشت و در پایان فصل گذشته فوتبال انگلیس، قراردادش با باشگاه اورتون به پایان رسید. دلف در سال‌های اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و در دو فصل گذشته تنها ۲۱ بار فرصت بازی پیدا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.