ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید حداقل تا دو سال دیگر خیال ترک تیم ملی کشورش را ندارد.

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید حداقل تا دو سال دیگر خیال ترک تیم ملی کشورش را ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین حضور او در تیم ملی پرتغال نخواهد بود و حداقل تا سال دیگر این تیم را همراهی خواهد کرد.

رونالدوی ۳۷ ساله که جام جهانی امسال، دهمین تورنمنت بزرگ ملی است که در آن حضور پیدا می‌کند مهم دوران بازیگری اوست، تا کنون ۱۸۹ بازی ملی انجام داده و ۱۱۷ گلش برای پرتغال هم او را آقای گل فوتبال دنبا تبدیل کرد.

او در مراسم سالانه فدراسیون فوتبال پرتغال برای معرفی برترین‌های فوتبال این کشور، پس از کسب جایزه‌ای افتخاری به عنوان بهترین گلزن تیم ملی پرتغال تأکید کرد که دوران بازیگری‌اش تا خط پایان فاصله‌ دارد.

رونالدو گفت: امیدوارم که تا چند سال دیگر همچنان یکی از اعضای تیم ملی باشم. هنوز باانگیزه‌ام، آن هم انگیز‌ه‌ای بالا. راه من در تیم ملی هنوز فاصله زیادی تا خط پایان دارد. تیم ما بازیکنان با کیفیت فراوانی دارد. من در جام جهانی حضور خواهم داشت و می‌خواهم در یوروی بعدی نیز بازی کنم.دریافت این جایزه باعث مباهات است و به دریافت آن افتخار می‌کنم. هرگز فکر نمی‌کردم که یک روز بتوانم این جایزه را کسب کنم. من از همه آنهایی که در دوران بازیگری من نقشی مهمی ایفا کردند تشکر می‌کنم. این مسیری طولانی بود اما مایلم بگویم که این راه هنوز تا پایانش فاصله دارد.

رونالدو در زمان برگزاری یورو ۲۰۲۴ که آلمان میزبان آن است، ۳۹ ساله خواهد بود. این در حالیست که مرحله مقدماتی این رقابت‌ها سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.