هافبک تیم فوتبال هوادار تأکید کرد آنها دو شکست اخیرشان را بعد از شروع مجدد لیگ جبران خواهند کرد.

هافبک تیم فوتبال هوادار تأکید کرد آنها دو شکست اخیرشان را بعد از شروع مجدد لیگ جبران خواهند کرد. نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دو شکست پیاپی تیمش در لیگ برتر گفت: متأسفانه در دو بازی آخر شرایط خوبی برای ما رقم نخورد، خصوصاً در بازی با پرسپولیس که روز خوبی نداشتیم و نتیجه را واگذار کردیم. البته در بازی با مس رفسنجان حق‌مان باخت نبود و حداقل می‌توانستیم یک مساوی بگیریم. با این حال این دو باخت را فراموش کرده‌ایم و مطمئناً در شروع مجدد لیگ نتایج اخیر را جبران خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: قرار نیست ما تا آخر لیگ نبازیم و در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد، ولی مهم این است که بتوانیم از شکست‌ها درس بگیریم. ما قطعاً تلاش خواهیم کرد تا در این فصل اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و امیدوارم در بازی با سپاهان نمایش خوبی داشته باشیم و از این بازی امتیاز بگیریم، هر چند که می‌دانیم کار بسیار سختی برابر آنها در پیش داریم. البته من معتقدم که انتظارات از هوادار هم نباید بیش از حد باشد.

هافبک تیم فوتبال هوادار در مورد شرایط خودش در این تیم هم اظهار داشت خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و باید از اعتماد آقای ساکت الهامی تشکر کنم. از طرفی باید از مدیرعامل و هیئت مدیره هم تشکر کنم که با پرداختی‌های منظم، سعی کردند شرایط خوبی را در تیم ایجاد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.