طبق ادعای یک رسانه کاتالان؛ کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا فصل آینده در این تیم نخواهد بود.

طبق ادعای یک رسانه کاتالان؛ کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا فصل آینده در این تیم نخواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا نوشت که سرخیو بوسکتس در پایان فصل جاری به دوران حضورش در بارسلونا پایان خواهد داد.

این روزنامه نوشته است که بوسکتس ۳۴ ساله که در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس رفته رفته به یک هافبک مازاد تبدیل شد، در پایان فصل جاری نوکمپ را ترک می‌کند. ظاهراً مقصد بعدی بوسکتس آمریکا است، چرا که او پیشنهاد تیم اینتر میامی را پذیرفته و می‌خواهد سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش را در تیم تحت تملک دیوید بکام سپری کند.

طبق ادعای اسپورت؛ برنامه بوسکتس این بود که در بارسلونا به دوران بازیگری‌اش خاتمه دهد و به همین دلیل هم تا الان برای پاسخ دادن به پیشنهاد اینتر میامی که چند ماه پیش به او ارائه شد، تعلل کرد اما ظاهراً کمرنگ شدنش در ترکیب بارسلونا باعث تغییر برنامه و موافقت او با رفتن به MLS شده است.

نشریه کاتالان در این باره می‌نویسد: بوسکتس با رفتن به MLS موافق کرده و فقط یک شرط دارد؛ اینکه تا پایان فصل جاری در بارسلونا بماند و قراردادش را به انتها برساند.

بوسکتس یکی از معدود بازماندگان نسل طلایی بارسلونا پپ گواردیولا است که در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ سه بار قهرمان لالیگا و دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.