مدیران باشگاه بایرن مونیخ معتقدند که تیم تحت هدایت ناگلسمان در حال حاضر مشکلاتی دارد که می‌توانند آن را با مربی جوان‌شان حل کنند.

مدیران باشگاه بایرن مونیخ معتقدند که تیم تحت هدایت ناگلسمان در حال حاضر مشکلاتی دارد که می‌توانند آن را با مربی جوان‌شان حل کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز و نشیبی که بایرن مونیخ در آغاز فصل جدید داشته، این تیم را به نوعی وارد بحران نصفه و نیمه‌ای کرده و جایگاه یولیان ناگلسمان را در این تیم به خطر انداخته است اما مدیران باشگاه بایرن مونیخ در این مقطع ترجیح داده‌اند از سرمربی ۳۵ ساله خود حمایت کنند. روزنامه «بیلد» آلمان در تشریح آخرین وضعیت موجود در باشگاه بایرن مونیخ گزارش داد؛ الیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن، حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی این تیم و یولیان ناگلسمان در حال حاضر مشغول بحث و تحلیل مشکلات فعلی تیم هستند. پرسش اصلی که بین آنها مطرح است این است که چرا تیم گل نمی‌زند؟ بایرن در سه بازی اخیر موقعیت‌های زیادی خلق کرده اما از ۹۳ شوتی که به سمت دروازه رقبا زده، تنها ۳ گل به ثمر رسانده است.

به نظر مدیران باشگاه بایرن مونیخ و البته ناگلسمان، مشکل اول این است که بازیکنان در یک‌سوم پایانی زمین کار را برای خود پیچیده می‌کنند و بر این باورند که بازیکنان باید این مورد را تصحیح کنند. مدیران باشگاه بر این باورند که بازیکنانی که قراردادهای بزرگی دارند، باید عملکردی در شأن قراردادشان در زمین ارائه دهند. مدیران بایرن معتقد هستند که تیم‌شان از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است و دیگر هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

مشکل دوم از دید مدیران باشگاه این است که بازیکنان بایرن نیاز به بدنسازی بهتر و بیشتری دارند، به طوری که در جریان بازی‌های این فصل، بازیکنان حریف در چندین موقعیت برای بر هم زدن ریتم بازی بایرن روی بازیکنانی همچون نصیر مزراوی و آلفونسو دیویس به راحتی مرتکب خطا شده‌اند، بدون اینکه از سوی داور جریمه شوند. مشکل سوم مربوط به ناگلسمان می‌شود. مدیران بایرن معتقدند که سرمربی تیم وظیفه دارد به بازیکنان خود برنامه و راه‌حل‌هایی برای تحمیل سبک بازی مالکانه و به حداقل رسیدن لو رفتن توپ در بازی‌های آینده، ارائه دهد.

صبح روز یکشنبه، یک روز پس از شکست یک بر صفر باواریایی‌ها مقابل آگزبورگ، یولیان ناگلسمان زودتر در زابنر اشتراس (محل تمرین بایرن) حاضر شد و با نمایندگان بازیکنان تیم برای بحث در مورد مشکلات تیم دیدار کرد. مانوئل نویر، توماس مولر، یاشوا کیمیش، لئون گورتسکا و کینگسلی کومان نمایندگان بازیکنان در این دیدار بودند. صالیحمیدزیچ هم در حاشیه این دیدار با دو کاپیتان بایرن یعنی مانوئل نویر و توماس مولر به طور خصوصی صحبت کرد.

برخی از بازیکنان از نحوه صحبت ناگلسمان با رسانه‌ها پس از نتایج اخیر که بازیکنانش را مسؤل این نتایج دانسته‌، عصبانی هستند و معتقدند که این مربی ۳۵ ساله باید نسبت به عملکرد خودش هم انتقاداتی داشته باشد. در کنار اینها به سرمربی آلمانی بایرن انتقاداتی به نحوه پوشش او مطرح است. مدیران باشگاه بر این باورند که او باید بفهمد فوتبال یک تجارت نمایشی نیست، اگرچه او به قوانین باشگاه پایبند است و لباس‌هایی از اسپانسرهای باشگاه یعنی آدیداس و هوگو باس را می‌پوشد.

در سوی دیگر توماس توخل که نامش این روزها به عنوان گزینه اصلی جانشینی ناگلسمان در صورت اخراج او مطرح شده، نمی‌خواهد از مربیگری فاصله بگیرد و بسیار مشتاق است که هر چه سریع‌تر هدایت تیم دیگری را بر عهده بگیرد. کار در بایرن برای این مربی آلمانی بسیار جذاب است و او حتی حاضر است حقوق کمتری نسبت به زمان حضورش در چلسی دریافت کند. با این وجود، تاکنون هیچ تماسی از سوی بایرن با او گرفته نشده است. سران بایرن می‌خواهند شایعه احتمال حضور توخل در این تیم را از تیم‌شان دور نگه دارند. آنها به ناگلسمان اعتماد دارند و نمی‌خواهند بهانه‌ای دست بازیکنان بدهند.

سرخپوشان مونیخی در حال حاضر با کسب سه برد، سه تساوی و یک شکست از هفت بازی اول خود و با ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول آلمان هستند و با یونیون برلین صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.