حضور جواد نکونام در تیم ملی ایران و کادر فنی کارلوس کی‌روش قطعی شده است و این همکاری احتمالا به صورت همزمان با سرمربیگری در باشگاه فولاد همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از دستیاران مدنظر کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جواد نکونام بود. نکونام کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان در زمان سرمربیگری کی روش بود و دوران مربیگری خود را هم زیر نظر این مربی پرتغالی آغاز کرد.

البته نکونام که با فولاد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده و برنامه‌های ویژه ای برای این تیم دارد، ابتدا برابر پیشنهاد کی روش مقاومت کرد و فولاد خوزستان هم اجازه جدایی به این مربی جوان را نداد.

با این حال مذاکرات برای جلب رضایت باشگاه فولاد و نکونام به صورت مدام طی روزهای گذشته ادامه یافت و به نظر می‌رسد این مذاکرات به نتایج مثبتی هم رسیده است.

جواد نکونام احتمالاً با حفظ سمت خود در باشگاه فولاد، به صورت همزمان در تیم ملی هم خواهد بود و کارلوس کی روش را در جام جهانی قطر همراهی می‌کند.

این خبری است که ظهر امروز پیمان یوسفی مجری برنامه «ورزش و مردم» به نقل از احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد. طبق ادعای اصولی، حضور نکونام به صورت همزمان در باشگاه فولاد و تیم ملی قطعی است.

البته پیش از این هم منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود فولاد خوزستان با حضور نکونام در تیم ملی موافقت کرده اما ساعاتی بعد باشگاه فولاد این خبر را تکذیب کرد.

باید دید در نهایت خبر رسمی حضور نکونام در تیم ملی چه زمانی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۵ )