سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به پیروزی خارج از خانه تیمش برابر بایرن مونیخ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خوش‌بین است.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به پیروزی خارج از خانه تیمش برابر بایرن مونیخ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خوش‌بین است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی امشب (سه‌شنبه) تیمش در خانه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: این بازی چیزی را عوض نمی‌کند، چه برنده باشیم، ببازیم یا مساوی کنیم، چون براساس نتیجه یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد، اما قبول دارم که این بازی چالش بزرگی است و اگر آن را ببریم دستاورد مهمی کسب خواهیم کرد. نزدیک به ۹ ماه است که کنار هم کار کرده‌ایم و اکنون خودمان را در حدی می‌بینیم که فردا بتوانیم رقابت کنیم. خیلی هیجان زده‌ایم.

ژاوی درباره اینکه آیا برای این بازی از بازیکنان باتجربه‌تر تیمش استفاده خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم تجربه خیلی مهم باشد. برای من فرم تیم مهمتر است. تیم ما به شخصیت و آوردن فشار زیاد به حریف نیاز دارد. من به تجربه بازیکنان نگاه نمی‌کنم. بنابراین ابایی از به میدان فرستادن بازیکنان جوان‌تری که عملکردشان خوب بوده است، ندارم. امروز روز نشان دادن شخصیت‌مان است. از ۹ ماه پیش تا الان خیلی چیزها در تیم ما عوض شده است، به خصوص ذهنیت بازیکنان. من به آنها گفتم که این تیم بارسلوناست، پس در آن باید بدوند و شخصیت داشته باشند.

سرمربی بارسلونا درباره روبه‌رو شدن روبرت لواندوفسکی با هم‌تیمی‌های سابقش هم اظهار داشت: به نظرم حال روبرت خوب است. او خونسردِ خونسرد است و این خونسردی و اعتمادبه‌نفس را به سایر نفرات تیم هم انتقال می‌دهد. او در این بازی بازیکن خاصی خواهد بود و خیلی انگیزه دارد. لواندوفسکی یک رهبر است. او برای این بازی سرحال خواهد بود. بازی سختی در پیش داریم و می‌خواهیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا شخصیت‌مان را نشان دهیم. فکر می‌کنم که ما می‌توانیم این بازی را ببریم و تاریخ را تغییر دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.