سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان مد نظرش برای اردوی اتریش را در شرایطی اعلام کرده است که چند بازیکن «افت» کرده در بین ملی پوشان دیده می شوند اما برخی هم خط خورده‌اند!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می کند، اردوی آماده سازی اش را به منظور برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اتریش برپا خواهد کرد.

کارلوس کی روش که پس از حاشیه های فراوان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد، اولین فهرست خود برای این اردو را اعلام کرد. این اسامی که شامل بازیکنان شاغل در لیگ ایران می شود به شرح زیر است:

دروازبانان:

پیام نیازمند از سپاهان، حسین حسینی از استقلال و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

مدافعان:

رامین رضائیان و امید نورافکن از سپاهان، مهدی شیری و عارف آغاسی از فولاد، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از استقلال، سامان فلاح از پیکان، آرمین سهرابیان از گل گهر، مرتضی پور علی گنجی از پرسپولیس

هافبک ها:

مهدی مهدی پوراز استقلال، محمد کریمی و یاسین سلمانی از سپاهان، رضا اسدی از تراکتور، مهدی حسینی از مس رفسنجان، محمد خدابنده لو از گل گهر و میلاد سرلک از پرسپولیس

مهاجم ها:

محمد محبی و مهدی قائدی از استقلال، سعید صادقی، مهدی ترابی از پرسپولیس، شهریار مقانلو از سپاهان

بنابر اعلام فدراسیون فوتبال بازیکنان فوق روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۱۲:۰۰ در هتل المپیک باید حضور داشته باشند. اسامی بازیکنان لژیونر قرار است در روزهای آینده اعلام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در بین اسامی که از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شده اند حضور برخی بازیکنان عجیب است. مرتضی پورعلی گنجی بعد از مدتها برای پرسپولیس بازی کرده و هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است اما دانیال اسماعیلی فر که چند سال است در بهترین شرایط قرار دارد دعوت نشده است.

رامین رضاییان که در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و به سپاهان رفت هم از جمله بازیکنانی است که نسبت به گذشته افت کرده اما بازهم از سوی کی روش دعوت شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.