پیروزی تیم فوتبال پورتو در هفته ششم لیگ پرتغال با درخشش مهدی طارمی بازتاب متفاوتی در رسانه‌های پرتغال داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ فوتبال پرتغال تیم پورتو شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود یعنی دراگائو به مصاف تیم چاوز رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر برنده از زمین خارج بشود. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیمش بود و ۸۴ دقیقه بازی کرد. حاصل تلاش طارمی در این دیدار گلزنی در دقیقه ۳ و توپ ربایی و دادن پاس گل در دقیقه ۷۰ بود.

طارمی در پایان این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و به روزهای تلخ بعد از بازی با اتلتیکو که با اخراج طارمی و باخت پورتو همراه شد، پایان داد.

روزنامه «اوجوگو» با قرار دادن عکس طارمی و اوانیلسون دو مهاجم پورتو روی جلد تیتر زد: «رستگاری طارمی». این روزنامه همچنین نوشت: «بعد از شب تاریک لیگ قهرمانان اروپا، طارمی گل زد و به اوانیلسون پاس گل داد».

روزنامه «ابولا» هم در این ارتباط عکسی از مهاجم ایران را روی جلد خود آورده و تیتر زده است: «طارمی در برد خانگی باز هم لبخند می‌زند».

روزنامه «رکورد» هم در گزارشی با اشاره به درخشش طارمی بعد از باخت مقابل اتلتیکو مادرید، نوشت: «داستان فوتبال پورتو چاوز، ۳-۰: کلید رستگاری در ایران بود».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.