سرمربی ۴۷ ساله پورتوی پرتغال درباره نخستین شکست تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و اخراج مهدی طارمی در دیدار برابر اتلتیکومادرید صحبت کرد.

سرمربی ۴۷ ساله پورتوی پرتغال درباره نخستین شکست تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و اخراج مهدی طارمی در دیدار برابر اتلتیکومادرید صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پورتو بامداد امروز در نخستین بازی گروه B لیگ قهرمانان اروپا میهمان اتلتیکومادرید بود و با پذیرش شکست ۲ بر یک به خانه بازگشت. مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو به میدان رفته بود دقیقه ۸۲ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر اتلتیکومادرید درباره اخراج مهدی طارمی و غیبتش در بازی بعدی گفت: هنوز هیچ تصاویری ندیدم. امروز نخستین بار نیست که این اتفاق رخ داده است. ما سومین تیم در اروپا با بیشترین تعداد حضور در لیگ قهرمانان هستیم اما این تفاوت و وزن خاص را به ویژه در پرتغال احساس نمی‌کنیم. این شایسته پورتو نیست. انتقاد می‌شود و تیم را خُرد می‌کنند. هیچ صحبتی درباره نمایش خوب پورتو نمی‌شود اما در پرتغال کوچک ما مردم فقط درباره آنچه که مناسب است یعنی طارمی و اعداد صحبت می‌کند.

وی افزود: به خاطر نوع عملکردمان برابر اتلتیکومادرید مستحق ترک اینجا با پیروزی بودیم. حتی تساوی نتیجه بدی بود. ما شایستگی نتیجه بهتر نسبت به بازی سال گذشته داشتیم. ما یک گل عجیب دریافت کردیم و پس از زدن گل تساوی داور گفت یک دقیقه وقت تلف شده هنوز وجود دارد. یک دقیقه و بیست ثانیه بعد گل خوردیم. داور باید پیش از زدن ضربه کرنر بازی را تمام می‌کرد. این همان ارزش و وزنی است که می‌گویم در اروپا داریم. ما همچنان نسبت به سایر قدرت‌ها و واقعیت‌های دیگر کوچک هستیم. ما ارزش و اعتبار برخی تیم‌ها را نداریم و معیارها برای من قابل درک نیستند. صحبت کردن بیشتر درباره این موضوع نیز ارزشی ندارد. بسیار خشمگین و ناراحت هستم. می‌توانستیم با پیروزی شروع کنیم. پنج بازی دیگر برای پیروزی پیش‌رو داریم و ما همیشه در لیگ قهرمانان توانستیم پاسخ مناسبی بدهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )