سرمربی تیم فوتبال میلان از نتیجه بازی تیمش برابر سالزبورگ در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان از نتیجه بازی تیمش برابر سالزبورگ در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی و مردانش در میلان فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی خارج از خانه یک - یک برابر تیم سالزبورگ در اتریش آغاز کردند. میلانی‌ها در این بازی نخست از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه گل خورده را جبران کردند.

پیولی در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم و به اندازه کافی هم تلاش کردیم هرچند عملکردمان از نظر کیفی در سطح بالایی نبود. وقتی که سطح کیفی و ضرباهنگ بازی‌تان را بالا ببرید، روند بازی به سمتی پیش می‌رود که به خطر می‌افتید. شروع بدی که داشتیم را جبران کردیم. آنها بازی را بهتر آغاز کردند. در بازی‌های بعدی بهتر از این باید کار کنیم. بازی سختی بود. حریف خیلی مقاومت می‌کرد. ما برای کسب پیروزی آمده بودیم اما معتقدم برای رسیدن به این هدف باید بهتر از این کار می‌کردیم. خود بازیکنان هم این را می‌دانند. امروز به خصوص در ابتدای مسابقه، ما همیشه در دریافت توپ‌ها دیرتر از حریف دست به کار می‌شدیم. سالزبورگ در ضدحملات بسیار خطرناک بود.

میلان در این بازی ۶۵.۱ درصد تملک توپ داشت اما در نهایت نتوانست موقعیت‌های گلزنی مسلمی ایجاد کند. پیولی افزود: ما در ضدحملات خیلی آسیب‌پذیر بودیم چون در تغییر فاز بازی درست عمل نمی‌کردیم. این باعث شد که مدافعان کناری‌مان مدام تحت فشار باشند.

پیولی درباره نتیجه دیگر بازی گروه یعنی شکست یک بر صفر چلسی در خانه دیناموزاگرب اظهار داشت: نتیجه بازی زاگرب واقعاً غافلگیر کننده بود اما این باخت باید به همه ما یاد بدهد که در فوتبال هیچ بازی آسانی وجود ندارد. ما می‌دانستیم که سالزبورگ تیم سرسختی است. آنها فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا هیچ باختی در خانه نداشتند حتی برابر بایرن مونیخ. بازی بعدی ما در زاگرب است و می‌دانیم که بازی بسیار سختی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.