داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: اگر قرار باشد تفکر و ساختار فوتبال ما عوض نشود، با حضور سیستم VAR نیز مشکلات حل نخواهد شد.

داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: اگر قرار باشد تفکر و ساختار فوتبال ما عوض نشود، با حضور سیستم VAR نیز مشکلات حل نخواهد شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا فغانی در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی ایران بتواند در این دوره از بازی‌های جام جهانی به مرحله بعد صعود کند.

وی در مورد اینکه او تنها داور الیت ایران است، تصریح کرد: همه داوران الیت هستند و تنها من و کمک‌هایم لایسنس داریم و در مسابقاتی که سیستم VAR باشد، شرکت خواهیم کرد.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در رابطه قضاوت روز گذشته او در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است هر زمان ایران باشم، در لیگ ایران قضاوت کنم.

فغانی در خصوص لزوم استفاده از سیستم VAR در فوتبال ایران تأکید کرد: وقتی تفکرات و ساختار عوض نشود، مشکلات ما با حضور VAR خواهد بود. اگر تفکرات عوض شود، سیستم VAR می‌تواند کمکی باشد، در غیر این صورت با این رفتارها، با حضور سیستم VAR نیز مشکلات باقی می‌مانند. بیشتر تیم‌ها بازیکنان‌شان جوان هستند و اگر اشتباهی کنند، تبعات زیادی خواهد داشت. داوران نیز جوان شده‌اند و باید شانس قضاوت داشته باشند. به همه داوران نمره قبولی می‌دهم اما هم داور جوان و هم ما اشتباه می‌کنیم. باید به داوران جوان فرصت داده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.