دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسته شده و می‌تواند به این جایگاه دست یابد.

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسته شده و می‌تواند به این جایگاه دست یابد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند پس از توقف پرسپولیس در دومین هفته متوالی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به بازیکنان فولاد و پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. شاید به‌خاطر استرسِ از دست دادن امتیاز، تمرکز لازم را نداشتیم. یکی دو موقعیت خوب به دست آوردیم و فولاد یکی دو فرصت گلزنی داشت. ما سرتر از حریف بودیم و مالکیت خیلی خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در دو هفته اخیر با تیم‌های ریشه‌داری بازی کرده است، خاطر نشان کرد: هواداران نگران نشوند و مطمئن باشند با یک پیروزی، به جایگاهی که دوست دارند می‌رسیم. اینکه بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم و شکستی در دو هفته نخست به کارنامه ما نمی‌آید، راضی‌کننده است.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان زیادی از فولاد روی زمین می‌افتادند، تصریح کرد: این موضوع طبیعی است. پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار داشت و به فولاد فشار می‌آورد. فولاد تنها نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیاست و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است. به نظرم تقسیم امتیازات عادلانه بود.

بیرانوند در واکنش به تمجید یک خبرنگار از خودش بیان کرد: خیلی ممنون. وظیفه من این است که تلاش کنم تیمم گل نخورد و از بازیکنان تشکر می‌کنم که به من کمک کردند. پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و هواداران نگران نباشند. تیم برای قهرمانی آسیا بسته شده است. هواداران گول چند رسانه‌ای که فیلم هواداران را می‌گذارند و از زبان آنها تحلیل می‌کنند، نخورند.

وی در مورد حضور پُررنگ هواداران در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: وقتی تماشاگران را دیدم، سورپرایز شدم و احساس کردم به‌خاطر دیدار با تیم مهمی چون فولاد آمده‌اند. از آنها می‌خواهم در دیدارهای آینده نیز همین‌گونه و بیشتر حمایت کنند و مانند فولاد، به سایر تیم‌ها هم احترام بگذارند.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره احتمال انتشار قراردادهای بازیکنان سرخابی‌های پایتخت گفت: این اتفاق عادلانه نیست. اگر چنین مسئله‌ای پیش بیاید، چه چیزی گیر رسانه‌ها می‌آید؟ یک فوتبالیست زحمت می‌کشد. قرارداد بازیکنان بالا می‌رود و بازیکنان خیلی خوبی به‌خاطر پول، ایران را به مقصد کشورهای عربی رها می‌کنند.

بیرانوند در ادامه اظهار داشت: امسال و فصل آینده بازیکن ما به‌جای رفتن به کشورهای عربی، در ایران می‌مانند. در این صورت تیم باشگاهی ما قوی می‌شود و تیم‌های ایرانی زیادی به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند. چون آنها خرج می‌کنند و بازیکنان خیلی خوبی به خدمت می‌گیرند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )