سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از رفتار برخی تماشاگران پرسپولیس و توهین به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم گفت: تا فوتبال ما تعلیق نشود برخی اتفاقات ریشه کن نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

جواد نکونام در ابتدای نشست خبری بعد از این دیدار با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما مهمان بود اما تماشاگران ما را در گوشه دیگر ورزشگاه گذاشته بودند. برای چه این اتفاق می‌افتد؟ مگر قانون نداریم؟ تا فوتبال ما تعلیق نشود چیزی درست نمی‌شود. یک چیز ساده و پیش پا افتاده را رعایت نمی‌کنیم. حتماً باید زور بالای سرمان باشد تا کاری را درست انجام بدهیم. امیدوارم این مسائل درست شود اما فکر نمی‌کنم و به عمر ما قد نمی‌دهد.

نکونام ادامه داد: می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم اما پرسپولیس در دقایق ابتدایی فشار زیادی روی ما آورد اما بعد از موقعیتی که به تیر دروازه خورد دیگر موقعیتی به حریف ندادیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم در ضد حملات به گل برسیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنانم می‌دانستند که در شرایط آخر می‌دانستند باید به چه کسی پاس بدهند قطعاً بازی را می‌بردیم. این ۵۰ تا ۶۰ درصد توان تیم ما بود. به این تیم خیلی امیدوار هستم ولی هنوز زود است و برخی بازیکنان دیر اضافه شدند. این تیم در آینده تیم خوب و منسجم و قابل احترامی خواهد بود.

وی در مورد شرایط فنی فولاد در دو بازی ابتدایی و اتفاقاتی که از سوی تماشاگران رخ داد گفت: دو هفته از بازی‌ها گذشته است اما ما از روز اول تیم کاملی نداشتیم. در این دو هفته پیشرفت تیم را می بی نم و نسبت به بازی هفته اول قابل مقایسه نبود. این شرایط را برای ما سخت کرده بود.

وی ادامه داد: در فوتبال ما باید به چه کسی گلایه کنیم. وقتی مهدی شیری برای گرم کردن به زمین آمده است چرا باید فحش بخورد. یکی از مسئولانی که برای فوتبال تصمیم می‌گیرند بیایند ورزشگاه تا چند نفر به آنها توهین کنند و بدانند ما چه می کشیم. اگر ما می‌باختیم من بهترین مربی می‌شدم؟

جواد نکونام ادامه داد: برای چه به بازیکن و کادر فنی ما بی احترامی کردند. حرف زدن من چه فایده‌ای دارد. صد سال دیگر هم نمی‌توانند تماشاگران پرسپولیس را محروم کنند. این اولین بازی بود که این اتفاق افتاد و قطعاً تا آخر لیگ هم این اتفاق خواهد افتاد و هیچکس هم برخوردی نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که هر فوتبالیستی هر چقدر می‌گیرد نوش جانش گفت: رقم قرارداد بازیکنان اصلاً مشخص نمی‌شود و زیر میزی کارها انجام می‌شود. برخی مسائل اصلاً درست نمی‌شود. چرا در مورد تبلیغات محیطی صحبت نمی‌کنند. چرا نمی‌گویند از تبلیغات محیطی چقدر درآمد دارند؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )