تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته اول برابر ذوب‌آهن به تساوی رسیده بود، دومین دیدار خود را برابر فولاد برگزار کرد و همان نتیجه بازی اول را تکرار کرد تا چهار امتیاز را از دست بدهد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (۴۶ امید عالیشاه)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۹۰ تمیروف)، سعید صادقی (۷۷ محمد عمری)، سروش رفیعی، مهدی عبدی (۷۷ حامد پاکدل) به میدان رفت.

سرخپوشان در شرایطی این بازی را آغاز کردند که برخلاف هفته اول حضور تماشاگرانشان را در کنار خود داشتند و همین امر انگیزه آنها برای رسیدن به گل را بیشتر کرده بود.

شاگردان یحیی گل محمدی در دقیقه ۹ می‌توانستند توسط مهدی ترابی چراغ اول را روشن کنند و شادی را به ورزشگاه آزادی بیاورند اما این بازیکن در موقعیتی تک به تک توپ را به تیر عمودی دروازه زد.

در ادامه شاگردان جواد نکونام با گردش توپ در مناطق مختلف زمین سعی در آرام کردن بازی و ایجاد موقعیت روی دروازه میزبان تهرانی را داشتند که تا دقیقه ۳۰ نتوانستند خطری را روی دروازه علیرضا بیرانوند ایجاد کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول دو تیم موقعیت‌هایی را برای باز کردن دروازه‌ها داشتند که مهمترینش در دقیقه ۴۰ برای فولاد به وجود آمد و در شرایطی که مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، علیرضا بیرانوند با حرکتی تماشایی جلوی این بازیکن را گرفت تا بهترین موقعیت سفیدپوشان فولاد از دست برود.

در شروع نیمه دوم کمال کامیابی نیا که کاپیتان سرخپوشان بود جای خود را به دیگر کاپیتان این تیم یعنی امید عالیشاه داد تا شاید روند تهاجمی سرخپوشان وضعیت بهتری پیدا کند اما در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم اتفاق ویژه ای رخ نداد.

در دقیقه ۷۰ حرکت امید عالیشاه باعث ایجاد فشار چند دقیقه‌ای روی دروازه فولاد شد اما رفت و برگشت‌های توپ درون محوطه جریمه ثمری برای سرخپوشان نداشت. با این حال کمی شور و نشاط را به ورزشگاه آورد تا هواداران امیدوار به باز شدن دروازه مهمان اهوازی شوند.

در ادامه بازی پرسپولیس توپ را در اختیار داشت اما زور و توان موقعیت سازی را را نداشت و نتوانست دروازه فولاد را با خطر جدی مواجه کند.

در دقیقه هفتم وقت اضافه علیرضا کوشکی دومین کارت زرد را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا فولاد چند ثانیه را با یک بازیکن کمتر دنبال کند.

سرخپوشان که در بازی اول برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل رسیده بودند، در دومین بازی هم همین نتیجه را تکرار کرد تا در مجموع دو بازی چهار امتیاز را از دست بدهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )