مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تایید ضمنی مذاکره با شیخ دیاباته، درباره مشکل مرتضی پورعلی گنجی مدافع این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش درباره احتمال جذب شیخ دیاباته برای خط حمله پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی اسم دو، سه بازیکن را داده است که یکی از آنها هم دیاباته است.

وی درباره اتمام همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار قبلی تاکید کرد: کارگزار شرایطی را ایجاد کرد که فضای همکاری نبود به جهت اینکه مبالغ مدنظر محقق و تعهدات انجام نشد. مجبور بودیم با جای دیگر به توافق برسیم. دیدیم به نفع باشگاه است که تبلیغات محیطی را سازمان لیگ انجام بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مشکل مرتضی پور علی گنجی برای بازی در این تیم و صادر نشدن ITC این بازیکن تصریح کرد: او مشکلاتی با باشگاه خودش (شنژن چین) داشت. ۲۰ روز است پیگیری می‌کنیم. مجبور شدیم مستقیم از طریق فیفا اقدام کنیم. مشکلاتی است که خودش با باشگاه قبلی داشت و ربطی به ما ندارد ولی چون سیر طولانی داشت مستقیم مکاتبه کردیم و فکر می‌کنیم تا دو، سه روز آینده انجام بشود.

«آیا پرسپولیس مشکلی برای حضور دوربین‌های صداوسیما در پوشش بازی و کنفرانس مربیان ندارد؟» درویش در پاسخ به این سؤال گفت: خیر، از صداوسیما در بازی و کنفرانس میزبانی می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.