هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به شدت علیه بازیکن پیشین خود و مربی فعلی فولاد خوزستان سر دادند.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به شدت علیه بازیکن پیشین خود و مربی فعلی فولاد خوزستان سر دادند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم پرسپولیس در نخستین دیدار خانگی خود در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان است.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که حدود ۳۵ هزار هوادار پرسپولیسی با حضور در ورزشگاه، از نزدیک نظاره‌گر عملکرد تیم محبوب‌شان هستند. همچنین حدود ۵۰ هوادار فولاد در ضلع غربی ورزشگاه آزادی به تشویق تیم خود می‌پردازند.

* هنگام ورود اعضای تیم فولاد به زمین چمن برای گرم کردن پیش از مسابقه، هواداران پرسپولیس شعارهای تندی علیه مهدی هاشمی‌نسب مربی این تیم دادند.

* پرسپولیسی‌ها همچنین به شدت بازیکنان و مربیان تیم خود را تشویق کردند.

* دراگان اسکوچیچ، وحید هاشمیان و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی نیز برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حاضر شدند.

* یورگن لوکادیا مهاجم هلندی جدید پرسپولیس در این بازی از لیست سرخپوشان خط خورده است و جایی در لیست ۲۰ نفره این تیم ندارد.

* با تدارک سازمان لیگ، روز ۲۶ مرداد ماه که سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن است، پیش از آغاز این مسابقه گرامی داشته شد.

* سعید آقایی، احسان پهلوان و مهدی شیری سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که به فولاد پیوسته‌اند، پیش از بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با مربیان این تیم خوش‌و‌بش کردند. در سوی مقابل هم رفیعی، صادقی، عبدی، فرجی و چند بازیکن دیگر سرخپوش به سمت جواد نکونام و نیمکت فولادی‌ها رفتند.

* پرسپولیس برخلاف بازی هفته اول مقابل ذوب‌آهن، در دیدار با فولاد روی پیراهن خود از اسپانسر استفاده می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )