سرمربی پیشین تیم‌های میلان و رُم به شاگردان استفانو پیولی هشدار داد که در باد قهرمانی فصل گذشته خود فرو نرود.

سرمربی پیشین تیم‌های میلان و رُم به شاگردان استفانو پیولی هشدار داد که در باد قهرمانی فصل گذشته خود فرو نرود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو کاپلو در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، درباره وضعیت میلان و رقابتی که امسال با دیگر تیم‌ها در سری A ایتالیا خواهد داشت، گفت: میلان برای تقویت تیم خود کار می‌کند، اما رقابتی آزاد با یوونتوس، اینتر، ناپولی و رُم خواهد داشت. پنج تیمی که برای رسیدن به جایگاه بالا همه چیز دارند و مربیانی روی نیمکت‌شان هست که قبلاً قهرمانی را تجربه کرده‌اند.

وی افزود: میلانی‌ها باید خاطرات (قهرمانی‌ فصل گذشته‌شان در سری A ایتالیا) را فراموش کنند و از صفر شروع کنند و به زمان حال فکر کنند. تصور حریفان از میلانی که فصل قبل اسکودتو را فتح کرده، حالا تغییر می‌کند. پیش از میلانی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند قهرمان شوند، اما اکنون می‌خواهند این کار را انجام دهند و این چیزی است که من را در مورد میلان نگران می‌کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه اظهار داشت: استفانو پیولی باید همه جزییات، هر زنگ هشدار کوچک را یادداشت کند و آنها را اصلاح کند. میلان در گذشته بهترین باشگاه جهان بود چون همه به قهرمانی فکر می‌کردند. این مفهومی است که پیولی فصل گذشته به بازیکنانش منتقل کرد.

کلاپلو در پایان درباره قرعه احتمالی میلان در لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: پنج تیم در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارند که باید از رویارویی با آنها اجتناب کرد که عبارتند از منچسترسیتی، لیورپول، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ که به جز لیورپول، بقیه در یک سید با میلان هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.