باشگاه منچستریونایتد متقاعد شده که می‌تواند انتقال هافبک برزیلی رئال مادرید را تا ۴۸ سال آینده نهایی کند.

باشگاه منچستریونایتد متقاعد شده که می‌تواند انتقال هافبک برزیلی رئال مادرید را تا ۴۸ سال آینده نهایی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که در تلاش برای تقویت خط میانی خود است، در حال کار بر روی پروژه جذب کاسمیرو از رئال مادرید است و امیدوار است این معامله را امروز یا فردا نهایی کند. بر اساس گزارش فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا مدیران باشگاه منچستریونایتد در حال مذاکره با همتایان خود در باشگاه رئال مادرید و مدیر برنامه‌های این هافبک برزیلی هستند تا فرایند انتقال او به جمع شیاطین سرخ را نهایی کنند.

بر اساس ادعای رومانو؛ جان مورتو مدیر ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد در تلاش برای به نتیجه رساندن این مذاکرات است و فضای مثبتی در این مذاکرات وجود دارد. منچستری‌ها در نظر دارند پیشهاد رسمی خود بابت جذب کاسمیروی ۳۰ ساله را به رئال مادرید ارائه دهند تا امروز یا فردا (جمعه یا شنبه) این انتقال را نهایی کنند.

رومانو در ادامه عنوان کرد؛ پیشنهاد منچستریونایتد ۶۰ میلیون یورو بعلاوه ۱۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود رئال مادرید این پیشنهاد را بپذیرد. منچستریونایتد به دنبال عقد قراردادی چهار ساله با قابلیت تمدید یکساله است. مدیران باشگاه منچستریونایتد متقاعد شده‌اند که این انتقال دیر یا زود نهایی خواهد شد.

کاسمیرو که تا سال ۲۰۲۵ با رئال مادرید قرارداد دارد، در صورت قبول پیشنهاد منچستریونایتد دستمزدش در مقایسه با دستمزدش در رئال مادرید تقریباً دو برابر خواهد شد.

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید هم گزارش داد؛ باشگاه رئال مادرید به کاسمیرو اجازه داده تا امروز (جمعه) در تست‌های پزشکی منچستریونایتد شرکت کند.

او تاکنون در ۳۳۶ بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار ۳۱ گل‌زده و ۲۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. این هافبک برزیلی تاکنون به رئال برای کسب ۱۸ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لالیگا کمک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.