باشگاه استقلال تاکید کرد راه ندادن تماشاگران در هفته اول در ورزشگاه آزادی و مجوز دادن به حضورشان در هفته دوم نشانه تبعیض است و سلامت لیگ را زیر سوال برده است!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم در شرایطی به مصاف سپاهان رفت که با تصمیم سازمان لیگ برتر تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را پیدا نکردند. اما برای هفته دوم و دیدار پرسپولیس و فولاد این مشکل برطرف شده است.

سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، با انتقاد از تصمیمات دوگانه سازمان لیگ در خصوص برگزاری بازی‌های لیگ برتر با حضور تماشاگر در هفته دوم اظهار کرد: ما صرفا به دنبال برقراری عدالت هستیم. مهمترین بحث ما این است که برخوردها باید یکسان باشد تا عدالت رقم بخورد. وقتی که عدالت رقم نمی‌خورد، سلامت لیگ زیر سوال می‌رود. اینکه هفته اول بازی‌ها بدون تماشاگر بود، یک اتفاق بد شمرده می‌شود و هشت تیم از این بابت ضرر کردند.

وی افزود: درست است که یک سری از ورزشگاه‌ها زیرساخت لازم را نداشتند ولی باشگاه استقلال و چند باشگاه دیگر که زیرساخت لازم را داشتند چرا باید پاسوز دیگران شوند؟ اصلی‌ترین رکن برگزاری یک مسابقه، حضور تماشاگران است. وقتی بدون رای انضباطی باشگاهی را از داشتن تماشاگرانش محروم می‌کنیم، عدالت را زیر پا گذاشته‌ایم و به تماشاگران و آن تیم ظلم کرده‌ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان اضافه کرد: ورزشگاه آزادی زیرساخت لازم را داشت ولی گفتند که باید بازی بدون تماشاگر باشد سوال ما این است که از هفته قبل تا الان چه اتفاقی رخ داده که بازی هفته دوم در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر است؟

این جا حق ما ضایع شده و سازمان لیگ باید پاسخگو باشد. درخواست ما این است که سازمان لیگ جلسه‌ای را برگزار کند و صورت جلسه در ادامه تنظیم شود تا در هفته اول دور برگشت هم بازی‌ها بدون تماشاگر باشد و عدالت رعایت شود.

این درخواست ما است و امیدوارم زودتر سازمان لیگ راهکار خود را معرفی کند. تا جایی که بنده می‌دانم گیت‌های ورزشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، فولاد و گل‌گهر درست بوده و در حق این تیم‌ها هم علاوه بر استقلال ظلم شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )