مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدار پیش رو مقابل صنعت نفت آبادان حداکثر امتیاز را کسب کند.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدار پیش رو مقابل صنعت نفت آبادان حداکثر امتیاز را کسب کند. سیدمهران موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا درباره پیوستن به آلومینیوم اراک، اظهار داشت: من دو سال خوب در فولاد داشتم و باید از جواد نکونام و باشگاه فولاد تشکر کنم که به من کمک کردند. من هم تا جایی که توانستم تلاش کردم تا عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم.

وی در ادامه یادآور شد: بعد از اتمام فصل شرایط طوری رقم خورد که در نهایت از فولاد جدا شدم و حالا برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. چند پیشنهاد هم داشتم، ولی در نهایت آلومینیوم را انتخاب کردم و بابت این انتخاب هم احساس خوبی دارم.

موسوی در مورد شکست تیمش برابر هوادار در هفته اول خاطر نشان کرد: ما در این بازی موقعیت گل داشتیم، ولی متأسفانه به گل نرسیدیم و بدشانس بودیم. از طرفی یک بدنسازی سنگین را هم قبل از شروع فصل پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم در هفته‌های آینده به بهترین شرایط ممکن برسیم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به کار کردن با سیدمهدی رحمتی تصریح کرد: رحمتی جزو مربیان جوان و بااستعداد فوتبال ایران است و کادر فنی توانایی هم در کنار ایشان حضور دارند. امیدوارم با هدایت این مربی نتایج خوبی در این فصل بگیریم.

وی درباره بازی بعدی تیمش برابر صنعت نفت آبادان هم به تسنیم گفت: بازی در آبادان همیشه سخت است، خصوصاً در این شرایط آب و هوایی که واقعاً کار ما را سخت‌تر می‌کند. با این حال ما فقط برای گرفتن سه امتیاز به آبادان می‌رویم و امیدوارم با برد این شهر را ترک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.