پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران باشگاه در زمان استراماچونی خیلی صحبت می‌کردند و ادعا داشتند اما در عمل دیدیم که عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران باشگاه در زمان استراماچونی خیلی صحبت می‌کردند و ادعا داشتند اما در عمل دیدیم که عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشتند. ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار فردای استقلال مقابل ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم اضافه شدن مهدی قایدی و محمد محبی قدرت تهاجمی استقلال را بالا می‌برد. حضور سیاوش یزدانی نیز در خط دفاعی تأثیرگذار است و با آرامشی که دارد نظم خاصی به خط دفاعی می‌دهد. تیم در حال تکمیل شدن است و باید به ساپینتو فرصت داد تا برنامه‌هایش را پیاده کند. ملوان تیم ریشه‌داری است و مقتدارنه به لیگ برتر صعود کرد. آنها انگیزه زیادی دارند و استقلال نباید هیچ بازی را دست کم بگیرد. همه بازی‌ها برای استقلال حکم فینال را دارد تا بتواند امسال از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

وی در مورد ترافیک بازیکن در برخی از پست‌ها عنوان کرد: استقلال اهداف بزرگی را دنبال می‌کند و اگر در هر پست بازیکنانی باشند که جایگزین‌های خوبی هم داشته باشند، انگیزه و رقابت بیشتر خواهد شد. استفاده از این بازیکنان یک هنر است و باید دید ساپینتو چطور این کار را خواهد کرد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به شکست آبی‌پوشان مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: با یک بازی نمی‌توان نظر داد و باید اجازه دهیم تیم شکل واقعی‌اش را پیدا کند. شاید تیم‌هایی که هفته اول برده‌اند، این هفته ببازند. هر چند استقلال باید از شرایط میزبانی استفاده می‌کرد و شکست نمی‌خورد. به این استقلال خوش‌بین هستم، چرا که به مدیریت مصطفی آجورلو خوش‌بین هستم. او سال گذشته تیم خوبی را آماده کرد و امسال هم شرایط بهتر هم شده است. با این حال این مسئله نباید فشار زیادی روی تیم بوجود بیاورد. مدیریت آجورلو را قبول دارم و باید به او اعتقاد داشته باشیم.

همدانی در واکنش به اعلام رأی پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از استقلال گفت: به آجورلو به این دلیل نمره قبولی می‌دهم که با همه حواشی کارش را به خوبی انجام داد، آن هم برخلاف کسانی که در سال‌های گذشته ضعف مدیریت داشتند. باشگاه از نظر مالی وضعیت خوبی دارد و مطمئن هستم آجورلو می‌تواند مشکل بدهی به استراماچونی را حل کند. اگر چه دوستان قبلی می‌توانستند زودتر مشکل را حل کنند تا حداقل بدهی به این مقدار نمی‌رسید. خروجی آقایان فقط بدهی استراماچونی نیست و باید بابت خیلی از مسائل پاسخگو باشند. مدیریت مالی در هر مجموعه هنر است. سواد مالی نداشتند و اگر کمی به این مسائل اشراف داشتند شاید این اتفاقات نمی‌افتاد. مدیران باشگاه در زمان استراماچونی خیلی صحبت می‌کردند و درباره رزومه‌شان ادعا داشتند اما در عمل دیدیم که عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.