مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، آنها در دیدار فردا مقابل سپاهان حریف دست و پا بسته‌ای برای این تیم نخواهند بود.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، آنها در دیدار فردا مقابل سپاهان حریف دست و پا بسته‌ای برای این تیم نخواهند بود. محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تقابل تیمش با سپاهان در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: سپاهان تیمی است که هر سال در بین مدعیان قهرمانی قرار دارد و ما بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. سپاهانی‌ها همیشه در زمینه مدیریت، کادر فنی و بازیکن در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و امسال هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. البته ما هم نساجی هستیم و برابر سپاهان تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در هفته اول بازی نکرده است، گفت: من قبل از بازی سرما خوردم و همین موضوع باعث شد تا در هفته اول بازی نکنم. الان اما وضعیت خوبی دارم و در این چند روز هم تمرینات خوبی را انجام دادم و امیدوارم به نساجی کمک کنم.

نظری درباره کار کردن با حمید مطهری خاطر نشان کرد: مطهری چند سال به‌عنوان دستیار در تیم‌های مختلف کار کرده و بدون شک یکی از مربیان بادانش در فوتبال ایران است. امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی راجع به آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی برای بازی‌های خانگی این تیم تصریح کرد: چشمم آب نمی‌خورد که این ورزشگاه آماده شود! البته به ما گفته‌اند که تا بازی با ملوان آماده می‌شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.