مهاجم تیم فوتبال مس کرمان تأکید کرد، هدف اول آنها در فصل جاری ماندن در لیگ برتر است.

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان تأکید کرد، هدف اول آنها در فصل جاری ماندن در لیگ برتر است. شروین بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست این تیم برابر نفت مسجدسلیمان در هفته اول لیگ برتر گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، جبران کردیم. با این حال بعد از خوردن گل سوم دیگر نتوانستیم گل مساوی را بزنیم، در ضمن نفت با تجربه خود توانست سه امتیاز را بگیرد. البته شرایط آب و هوایی هم کار ما را سخت کرده بود، ولی این باخت را فراموش کرده و امیدواریم در بازی با پیکان شکست هفته اول را جبران کنیم.

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به بازی بعدی تیمش خاطر نشان کرد: بازی سختی با پیکان در پیش داریم. آنها چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و تیمی جوان، دونده و سختکوش هستند. با این حال ما میزبان هستیم و در این بازی محکوم به برد. مس امسال تیم جوانی دارد و هدف اول ما این است که در لیگ برتر بمانیم و اگر هم رتبه تک رقمی کسب کنیم که عالی خواهد شد.

بزرگ در مورد اینکه چرا مس کرمان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است، اظهار داشت: من چند پیشنهاد داشتم، ولی شرایط مس بهتر بود. از طرفی قبلاً هم اینجا بازی کرده بودم و با فرزاد حسین‌خانی رابطه خوبی دارم. از این انتخاب راضی هستم و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.