خریدهای تابستانی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس با اضافه شدن دفاع چپ جوان تیم اندرلشت به جمع شاگردان پپ گواردیولا ادامه پیدا کرد.

خریدهای تابستانی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس با اضافه شدن دفاع چپ جوان تیم اندرلشت به جمع شاگردان پپ گواردیولا ادامه پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچسترسیتی از عقد قراردادی رسمی و ۴ ساله با سرخیو گومس دفاع چپ اسپانیایی تیم فوتبال اندرلشت بلژیک خبر داد.

این بازیکن ۲۱ ساله که فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها ۴۹ بازی برای تیم بلژیکی انجام داد و جزو بهترین بازیکنان این تیم بود، محصول آکادمی باشگاه بارسلونا است اما سال ۲۰۱۸ کاتالونیا را ترک کرد و به بوروسیا دورتموند پیوست. او در ادامه دوران بازیگری‌اش به اسپانیا برگشت و دو فصل قرضی برای تیم اوئسکا توپ زد و به این تیم کمک کرد که به لالیگا صعود کند. اندرلشت، تابستان سال گذشته سرخیو گومس را از دورتموند خرید اما حضور این بازیکن در تیم بلژیکی زیاد دوام نداشت، چرا که منچسترسیتی به سراغش آمد و او را از تیم تحت هدایت وینسنت کمپانی گرفت.

گومس در اندرلشت آن‌قدر خوب کار کرد که جایزه بازیکن سال فوتبال این کشور را از آن خود کرد. او پس از عقد قرارداد با سیتی گفت: بی‌نهایت خوشحالم و احساس غرور می‌کنم که به منچسترسیتی ملحق شده‌ام. سیتی بهترین تیم انگلیس است و با پپ گواردیولا بهترین مربی جهان من این فرصت را دارم که چیزهای زیادی یاد بگیرم و پیشرفت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.